בין הזמנים בירושלים: האיצטדיון הפך לבית מדרש • תיעוד

מאות תלמידי ישיבות בירושלים התכנסו בשבוע שעבר לאירוע בין הזמנים באיצטדיון אשכולות בפאתי שכונת רמת אשכול בבירה. הבחורים נהנו ממופע מוזיקלי מרהיב של תזמורת רבת כלים של להקת המנגנים. צפו בתיעוד

מאות תלמידי ישיבות בירושלים התכנסו בשבוע שעבר לאירוע בין הזמנים באיצטדיון אשכולות בפאתי שכונת רמת אשכול בבירה. הבחורים נהנו ממופע מוזיקלי מרהיב של תזמורת רבת כלים של להקת המנגנים.
בשיא האירוע נכנסו לאולם הגאון רבי דוד יוסף, בעל הלכה ברורה וחבר מועצת חכמי התורה והגאון רבי בן ציון הכהן קוק, ראש בית הוראה הכללי ירושלים, לקול שירת 'ימים על ימי מלך' לכבודה של תורה.

הרבנים נשאו דברים במעלת ניצול ימי בין הזמנים והכוח שלהם להשפיע ולשנות לחלוטין את עתידו של כל תלמיד ועמדו גם על חשיבות הלימוד הלכה למעשה כפי ששמעו וראו אצל רבותיהם, פוסקי הדור מרנן הגרי״ש אלישיב והגר״ע יוסף זכר צדיקים לברכה.

״כל אחד מכם יכול להיות גדול הדור הבא״, אמר הגרב״צ קוק בהתרגשות.

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש״ס פיני עזרא הכריז בפני המשתתפים על פתיחתו של פרויקט סיומי מסכתות ושונה הלכות בחסות המחלקה למורשת המזרח של עיריית ירושלים שבראשותו כאשר המטרה היא לעודד את תלמידי ירושלים לסיים מסכתות ולהתמקצע במקצועות ההלכה במשך כל ימות השנה ובפרט בימי בין הזמנים.

הרבנים שיבחו את פעילותו הברוכה למען תושבי ירושלים בכלל ותלמידי הישיבות בפרט. האירוע הסתיים בשעת לילה מאוחרת ב'זיץ' וריקודים לכבודה של תורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו