צודק! האם גם בתולדות יש המסורת שאפשר להיכנס (בספינקא כהנא יש להם מסורת שיש מערה מתחת לציון ויש טפח חוצץ)
יואל דוב
6 שנים לפני
ההערה השנייה הייתה ראוייה ומנוסחת כדבעי. ההערה הראשונה היא התרסה חצופה ויש למוחקה מיד. וכי הוא לא יודע שכל הכוהנים של היישוב הישן היו נכנסים למירון? דומני שגם אדמורי פינסק קרלין הכוהנים נכנסו. מה זו החוצפה הזו לפנות אל אחד מצדיקי הדור בזלזול כזה מה לו לכהן בבית הקברות?
מצטרף ליואל דוב
6 שנים לפני
ההערה הראשונה אכן היתה חצופה, לא מדברים כך לצדיקים, לאדמו"ר/רב שלך גם היית פונה כך?
חסיד מובהק
6 שנים לפני
מה את הרוצה הוא לטאי
ודרך אגב יש סיפור בגמ' שאליהו הנביא קבר את ר' עקיבא ושואלת הגמ' שהוא כהן ואיך הוא נגע בו עונה הגמ' שצדיק לא מטמא וד"ל
בעלזער
6 שנים לפני
למתפלא , דרך ארץ קדמה לתורה!!!
עונה כהלכה
6 שנים לפני
לשואל הראשון התשובה היא שבתולדות אברהם יצחק האדמו"ר נכנס כיוון שסומכים על סבם הגאון ר' שמואל העלר זצוק"ל רב העיר צפת לפני מעל מאה שנה שהתיר להכנס במירון, וכן נהג אביו שגם עשה לאדמו"ר חאלאקה במירון
יוסי יעקב יואלי....
6 שנים לפני
החלטתם לא לגרוס מגיב כענין ומשיב כהלכה… באופן קבוע…
מה לכהן בבית הקברות?
צודק! האם גם בתולדות יש המסורת שאפשר להיכנס (בספינקא כהנא יש להם מסורת שיש מערה מתחת לציון ויש טפח חוצץ)
ההערה השנייה הייתה ראוייה ומנוסחת כדבעי. ההערה הראשונה היא התרסה חצופה ויש למוחקה מיד. וכי הוא לא יודע שכל הכוהנים של היישוב הישן היו נכנסים למירון? דומני שגם אדמורי פינסק קרלין הכוהנים נכנסו. מה זו החוצפה הזו לפנות אל אחד מצדיקי הדור בזלזול כזה מה לו לכהן בבית הקברות?
ההערה הראשונה אכן היתה חצופה, לא מדברים כך לצדיקים, לאדמו"ר/רב שלך גם היית פונה כך?
מה את הרוצה הוא לטאי
ודרך אגב יש סיפור בגמ' שאליהו הנביא קבר את ר' עקיבא ושואלת הגמ' שהוא כהן ואיך הוא נגע בו עונה הגמ' שצדיק לא מטמא וד"ל
למתפלא , דרך ארץ קדמה לתורה!!!
לשואל הראשון התשובה היא שבתולדות אברהם יצחק האדמו"ר נכנס כיוון שסומכים על סבם הגאון ר' שמואל העלר זצוק"ל רב העיר צפת לפני מעל מאה שנה שהתיר להכנס במירון, וכן נהג אביו שגם עשה לאדמו"ר חאלאקה במירון
החלטתם לא לגרוס מגיב כענין ומשיב כהלכה… באופן קבוע…