תיעוד מעמד חלוקת פרסים בתלמוד תורה ברסלב בבית שמש

מעמד רב רושם של "חלוקת הפרסים" בשילוב מעמד "התייסדות מפעל משנת חיים זאב" התקיים ביום שני נר ו' דחנוכה בתלמוד תורה ברסלב בית שמש בנשיאות הגה"צ רבי משה קרעמער שליט"א. צילום: משה מרקוביץ - ברסלב live

מעמד רב רושם של "חלוקת הפרסים" בשילוב מעמד "התייסדות מפעל משנת חיים זאב" התקיים ביום שני נר ו' דחנוכה בתלמוד תורה ברסלב בית שמש בנשיאות הגה"צ רבי משה קרעמער שליט"א מגדולי וזקני מנהיגי ברסלב כאשר ילדי הת"ת אשר עמלו במשך כל השנה ונבחנו בע"פ אצל בוחנים מיוחדים וחלקם אף אצל רבנים חשובים אשר הפליגו בהתפעלותם מגודל בקיאות ילדי החמד בחומר הנלמד.

מאות פרסים יקרי ערך ותעודות מפוארות קבלו הילדים כעידוד על אלפי דפי הגמרא ורבבות המשניות עליהם נבחנו, ודברי מחנכי הת"ת החשובים שליט"א הדהדו בהיכל בית הכנסת בהחדירם לצעירי הצאן שאיפות טהורות להמשיך ולהתעלות ולהתחיל מחדש לחזור על כל החומר הן הישן והן החדש בכדי להבחן שוב במשך כל השנה הבעל"ט, עד שיהיו מחודדים בפיך.

עקב נדבת לב של אחים לדיעה מעבר לים אשר נדבו את כל הוצאות המעמד והפרסים היקרים לעי"נ הטהורה של הרה"ק מסאטמר זיע"א, נשא המעמד את שמו הטהור "משנת יואל".

במעמד זה שולב כאמור מעמד התייסדות "מפעל משנת חיים זאב" אשר בעז"ה ירבה פעלים להרבות עוד ועוד מבחנים על גמ' ומשניות בע"פ, כאשר הכל ינוהל ביד רמה וכיד המלך ע"י אחד מידידי הת"ת החשובים לעי"נ אביו החשוב ז"ל.

צילום: משה מרקוביץ – ברסלב live

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש, מי זה?
הרב פיליפ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו