הרב הראשי לישראל בביקור באוצר הסת"ם בצפת 

במסגרת השתתפותו של הרב הראשי בימי העיון לדיינים המתקיים במלון כנען ספא בצפת, יצא הרב לסיור ב"אוצר הסת"ם" בצפת, הכולל מרכז מבקרים ייחודי מסוגו בתחום ייצור הסת"ם. דוד כהן תיעד

8במסגרת השתתפותו של הרב הראשי בימי העיון לדיינים המתקיים במלון כנען ספא בצפת, יצא הרב לסיור ב"אוצר הסת"ם" בצפת, הכולל מרכז מבקרים ייחודי מסוגו בתחום ייצור הסת"ם וכן מרכז לייצור ספרי תורה, תפילין ומזוזות, הגדול בצפון, הנמצא תחת פיקוח והשגחת ארגון הכשרות העולמי OK.
קיבלו את הרב נציגי מוסדות חב"ד בצפת, שליח הרבי מליובאוויטש זי"ע ומנהל המוסדות הרב חיים קפלן, השליח ומנהל סמינר בית חנה הרב יוסף חיטריק, ראש ישיבת צעירי השלוחים הרב שניאור זלמן קפלן ומנהל מכון אסנט הרב שאול לייטר.
הרב הראשי התרשם מאוד מהרמה הטכנולוגית המרשימה, כמו גם החווייתית והחינוכית, של מרכז המבקרים, שיש בה כדי ללמד ולהחכים את כל בית ישראל, קטנים כגדולים, שומרי מצוות וכאלו שעדיין אינם, בתחום ייצור הסת"ם ואיחל וייחל שכל ילד יהודי יבוא לבקר במקום וללמוד על מצוות חשובות אלו.
בהמשך נכנס הרב הראשי לבקר גם ביקב החדש "אוצר היין – צפת" מבית אוצר הסת"ם, המייצר יינות בוטיק איכותיים ללא כל תוספות, ואמר "לחיים" עם המשתתפים על היין הראשון והמיוחד של היקב, העומד לצאת לשיווק בימים הקרובים.
את הביקור סיים הרב הראשי בישיבת "בית מנחם מענדל" בצפת, ישיבת לצעירי השלוחים, בני שלוחי הרבי מליובאוויטש זי"ע מכל רחבי העולם הלומדים בקמפוס המפואר "קמפוס ישראל אריה ליב – כולל חב"ד" הנמצא במרומי הר כנען.
הרב, שנכנס באמצע סדר הלימוד, התרשם מקול התורה בישיבה, שאל את התלמידים בסוגייא הנלמדת, התרשם מתשובות התלמידים ועודד אותם להמשיך וללמוד תורה בחיות ובשמחה.

צילום: דוד כהן

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יצאנו לטיול איזה כיף………….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו