לקראת חג הפסח: פינוי פתקים ובדיקת אבני הכותל • צפו

לקראת חג הפסח וכמיטב המסורת: הבוקר ברחבת הכותל המערבי במעמד רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א פונו פתקי התפילה ונבדקה תקינות אבני הכותל • צפו בתיעוד וידאו וגלריה

(וידאו: הקרן למורשת הכותל המערבי. סטילס: Yonatan Sindel/Flash90)

משעות הבוקר החלו לפנות עובדי הקרן למורשת הכותל המערבי את הפתקים, שנטמנו בין נדבכי הכותל המערבי והם יועברו להר הזיתים, שם יטמנו בקבורה יחד עם ספרי הקודש המועברים לגניזה.

מדי שנה מוטמנים מיליוני פתקים על ידי מתפללים מהארץ ומהעולם, יהודים ושאינם יהודים, פתקים הנשלחים באמצעות אתר האינטרנט של הכותל, הפקס והדואר.

בתוך כך בקרן למורשת הכותל המערבי נערכים לפעילות חג הפסח ובמסגרתה ברכת הכוהנים המסורתית שתתקיים ברחבת הכותל ביום שני ב' דחול המועד י"ז ניסן תשע"ח בה צפויים לקחת חלק רבבות עם ישראל ומאות כוהנים מעוטרים בטליתות יברכו את עם ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. ברכת הכוהנים תתקיים בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל והמקומות הקדושים.

כמו כן בקרן למורשת הכותל המערבי מזמינים את הציבור הרחב לחגוג את חג הפסח בביקור חוויתי באתרי הכותל המערבי, בהם: מנהרות הכותל, ביקור בבית המקדש עם משקפות מציאות מדומה, המסע לירושלים- סיורים שורשים מארץ המוצא של משפחתכם ועד לירושלים, מרכז שרשרת הדורות ועוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה זורקים את זה על הרצפה אם זה גניזה?????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו