אילוסטרציה, דוברות לניאדו

ביה"ח לניאדו דורג במקום השני ברמת ההוראה ושביעות הרצון של סטאז'רים

סקר משרד הבריאות שנערך בקרב הסטאז'רים בבתי החולים, מעלה נתונים מצוינים על רמת ההוראה ושביעות הרצון של הסטאז'רים בלניאדו. הנתון החשוב ביותר הוא הממוצע הכללי של בתי החולים בו דורגה ביה"ח לניאדו במקום השני

סקר משרד הבריאות שנערך בקרב הסטאז'רים בבתי החולים, מעלה נתונים מצוינים על רמת ההוראה ושביעות הרצון של הסטאז'רים בלניאדו. הנתון החשוב ביותר הוא הממוצע הכללי של בתי החולים – ממוצע שמשקלל את כלל הנתונים על המחלקות והאגפים השונים, בפרמפטר הזה ממוקם לניאדו במקום השני במדינת ישראל.

בחינה יותר מעמיקה של המחלקות והאגפים, מעידה על עבודת הוראה והדרכה מצוינת המבוצעת על ידי הצוות הבכיר בלניאדו. כך למשל דורג האגף הכירורגי במקום הראשון וכך גם מחלקת הרדמה וטיפול נמרץ כללי. האגף הפנימי בלניאדו , המכיל שלוש מחלקות פנימיות, וכן המחלקה לרפואה דחופה קיבלו את המקום השלישי והמכובד.

הסקר, שנערך בקרב 1300 סטאז'רים ב-25 בתי חולים ברחבי מדינת ישראל, בחן מספר רב של פרמטרים הן בקרב סטאז'רים בוגרי המערכת האוניברסיטאית בישראל והן ובגרי אוניברסיטאות בחו"ל. חשוב לציין, כי בית החולים מסונף לטכניון כיחידת הוראה מוכרת בכלל מחלקות בית החולים, כבר מספר שנים.

המנהל הרפואי בלניאדו ד"ר צבי שמעוני אמר בתגובה: כי "לפני מספר שנים קיבלה הנהלת לניאדו החלטה להשקיע בקליטת סטאז'רים ומתמחים, על מנת לפתח את דור העתיד של הרופאים והרופאות במדינת ישראל בכלל ובלניאדו בפרט. אני גאה בצוות שלנו שיודע להעניק את ההוראה ברמה הגבוהה ביותר, בכמות ובאיכות". מנכ"ל לניאדו נדב חן בירך את הצוות על ההישגים המרשימים ואמר כי "אנו נמשיך לקלוט סטאז'רים ומתמחים במגוון מקצועות, אנו רואים בכך השקעה חשובה מאין כמותה לקידום הרפואה והשרות בלניאדו ולמען מערכת הבריאות בישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו