טרגדיה בבית שמש: בת 53 ואם ל-9 ללא מחלות רקע נפטרה מקורונה

אבל בבית שמש: האשה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה שהתגוררה בקרייה החרדית בעיר נפטרה בשבת לאחר שחלתה בקורונה. הייתה אשה בריאה ללא שום רקע רפואי סבוך. הותירה אחריה את בעלה הרב יואל דלאל שליט"א ותשעה יתומים

טרגדיה נוראית בעיר בית שמש: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של האשה החשובה מרת מזל דלאל ע"ה אשר התגוררה בקרייה החרדית שבעיר בית שמש, זאת לאחר שחלתה בנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם כולו והיא בשנת החמישים ושלוש לחייה.

המנוחה מרת מזל דלאל ע"ה התגוררה ברחוב מהרי"ל דיסקין שבקרייה החרדית בעיר בית שמש כאשר בערב חג ראשון של פסח אושפזה המנוחה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, זאת לאחר שחלתה בנגיף הקורונה שם הרופאים נאבקו על חייה, במהלך השבת חלה התדרדרות חמורה במצבה והיא הלכה לבית עולמה לדאבון ליבם של משפחתה הכבודה ומכריה הרבים.

המנוחה הייתה אשה בריאה ללא שום רקע רפואי סבוך והיא עבדה יחד עם ילדים מיוחדים והייתה נודעת בטוב ליבה, הותירה אחריה את בעלה הרב יואב דלאל שליט"א מחשובי האברכים התלמידי חכמים בעיר בית שמש ותשעה יתומים מוכים ושבורים בהילקח מעימם אמם בפתע פתאום.

הלוויתה תתקיים הערב (מוצאי שבת), בשל הנחיות משרד הבריאות נקראים הציבור שלא להשתתף כלל וכלל בהלוויתה. יהי זכרה ברוך.

"משפחת בית שמש עם משפחת דלאל והילדים"

אברהם קאפ מפקד זק"א בית שמש אמר בעקבות הטרגדיה הנוראית: "מדובר במקרה מוות ראשון מקורונה בעיר בית שמש. המנוחה אם לתשעה ילדים עבדה בשנים האחרונות בחינוך עם ילדים מיוחדים. מדובר במשפחה מאוד חשובה בקהילה החרדית, הלב כואב. המנוחה לא סבלה כלל ממחלות רקע אלא נדבקה מהנגיף, מספר ימים לפני החג כשהמצב התדרדר פונתה לביה"ח הדסה עין כרם שם אושפזה במצב קשה. הערב במוצאי שבת הגיעה הבשורה הקשה שבמהלך השבת הרופאים שנלחמו על חייה נאלצו לאשר את מותה".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א אמר: "מה שמקומם ומזעזע שעדיין ישנם מספר בתי כנסת בקריה החרדית אליהם מגיעים עשרות תושבים צעירים ומבוגרים לתפילות. למרות הפסק הלכה של הרבנים אשר הזהירו מפני הפצת הנגיף שדינו כרודף. אני פונה אישית ומתחנן, הנגיף אינו מבדיל בין אדם לאדם ולכן חייבים לשמור על כללי משרד הבריאות ולהישאר בבית".

מהעירייה נמסר כי "ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, הנהלת העיר, מנכ"ל הערייה ועובדיה מרכינים ראש ומביעים צער עמוק על פטירת הגב' מזל דלאל תושבת בית שמש מנגיף הקורונה". ראש העיריה ד"ר בלוך אמרה: "כאב עצום. הלב דואב. משפחת בית שמש עם משפחת דלאל והילדים. אנחנו נעטוף ונלווה את המשפחה בימים קשים אלו".

 

מניין הקורבנות מהקורונה בישראל עלה ל-101 • מספר החולים עלה ל-10,743

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד אחד שדואג לנו:
קבלו אותו:
יהודה משי זב

דייי אמלה מה יהיה אבא רחמנו??משתתפים בצערכם

נא לתקן אשת הרב יואב דלאל.

עצוב…
יש בשכונה הזאת בית כנסת מרכזי שפתוח
חיבים לעצור את העברינים ש"מתפללים" שם!!!!

להלן בתי הכנסת שבהם יש מנינים בבית שמש.בית מדרש לעלוב מנחת יצחק 15 יש מנין קבוע ל10 איש והוא לא הפסיק יום אחד האדמור עומד בעזרת נשים ואין לו קירבה למתפללים הצדיקים.
בית כנסת נוסף הוא פרושים ברחוב הרב מבריסק.
מנין נוסף בביתו של הרב קופשיץ עם משפחתו ועוד מקורבים.

מכיר אישית. אשה צדיקה ובעלת חסד עצומה. הפסד לעולם! מחריד הילדה הקטנה בת 12

מוסר שפל תתיבש לך

…אלא כי היו בהם דילטורין.

צריך לפרסם ולהודיע למשטרת ישראל על אותם אלו "צדיקים" שעדין נאספים, מתפללים במנין, ראו מה התוצאות ??? איך אתם מסוגלים לתת ידכם ולבכם לטרגדיות שכאלו.. תתתתתעוררו.. ומהר.
ה' ינחם את המשפחה היקרה ואת כלל עם ישראל, בביאת גואל צדק בקרובבבבבב ממש, אמן.

תבינו בכל ציבור יש את המשוגעים שלו אצל עץ זה אלה שמצפצפים בריש גלי על התקנות ואצל הגימלים זה אלה שמתקשרים בשבת למשטרה להלשין, כל אחד והמטומטם שלו…
זה מזכיר את הסיפור שבת"א המשוגע צועק
יאלה מכבי ובירושלים הוא צועק שאבעס…

מזעזע?
שה' יתן להם כח להתמודד עם הצער….

ממש מצער לשמוע שה'יתן נחמה למשפחה ויביא לנו את משיח אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו