Noam Revkin Fenton/Flash90

ליצמן מינה את מנכ"ל איכילוב לפרויקטור לטיפול בבתי האבות

שר הבריאות קבע כי פרופ' רוני גמזו יוביל את הטיפול במשבר בתי האבות: "מתוך הבנה לאורך כל הדרך כי לאוכלוסיית הקשישים יש לתת את הדעת בצורה ממוקדת וברורה". גמזו: "מכיר היטב את הקשיים ומאמין שנוכל להביא לתוצאות מיידיות ולהציל חיים"

בהנחיית שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב, מונה פרופ׳ רוני גמזו מנהל בית החולים איכילוב ומנכל משרד הבריאות לשעבר, להיות פרויקטור שיוביל את נושא הטיפול בבתי האבות בישראל באירועי הקורונה.

שר הבריאות יעקב ליצמן: "מתוך הבנה לאורך כל הדרך כי לאוכלוסיית הקשישים יש לתת את הדעת בצורה ממוקדת וברורה, החלטנו לתגבר עוד יותר את הטיפול בקשישים באמצעות פרויקטור ייעודי למשימה זו. לפרופ’ גמזו נסיון רב ויכולות ביצוע מעולות ואני בטוח שיידע להוביל את הטיפול באוכלוסיה זו בצורה הטובה ביותר, יחד עם הנהלת המשרד, כחלק משיתוף הפעולה הקיים באופן רציף".

משה בר סימן טוב מנכ”ל המשרד: "ישראל מתמודדת טוב יותר ממרבית המדינות המפותחות עם תחלואת הקורונה וגם עם התחלואה בבתי האבות. לצד זאת, על מנת להבטיח התמודדות מיטבית בהמשך ביקשנו מפרופ׳ גמזו לקחת על עצמו את המשימה ולהבטיח כי הטיפול בקשישים מתבצע באופן מיטבי. לפרופ׳ גמזו ניסיון אדיר בניהול במערכת הבריאות, לרבות כמנכל המשרד. אני מודה לו על ההירתמות למשימה החשובה".

פרופ׳ רוני גמזו: "האתגר המיידי בטיפול בנגיף הקורונה הוא שמירה על ההורים של כולנו, בוני הארץ, בבתי האבות בישראל. לאחר שבאיכילוב הגענו למוכנות גבוהה ומנהלים את שגרת הקורונה בהצלחה רבה, קיבלתי על עצמי להוביל את המשימה הלאומית החשובה במסגרת שיתוף פעולה בין משרדי. אני מכיר היטב את האתגרים והקשיים האובייקטיביים שיש באירוע ומאמין בצוותים הגריאטריים של המשרד שיחד נוכל לטפל באירוע ולהביא לתוצאות מידיות והצלת חיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו