בנט: "הגיע הזמן לפתוח את ישראל מחדש – זו המערכה הגדולה" • צפו

שר הביטחון במסיבת העיתונאים היומית: "אני שומע ביקורת על 'חרדתיות יתר' כביכול של משרד הבריאות בתחילת המשבר, אני דוחה את הביקורת". בנט במענה לשאלת 'חדשות JDN' על התמיכה נתניהו: "נקבל החלטות כרגיל לטובת מדינת ישראל"

שר הביטחון, נפתלי בנט, פתח את מסיבת העיתונאים בקריאה לפתוח את מערכת החינוך והמשק: "הגיע הזמן לפתוח את מדינת ישראל מחדש, זו המערכה הגדולה. המערכה הגדולה חייבת לעבור מהמערכה מול מגיפת הקורונה למערכה לחידוש ושיקום הפרנסה בישראל מבלי לאבד שליטה על המגיפה. אני שומע ביקורת על ״חרדתיות יתר״ כביכול של משרד הבריאות בתחילת המשבר, אני דוחה את הביקורת".

"אני מגבה לגמרי את ההחלטות שהתקבלו בתחילת המשבר לסגירת ישראל מהסיבה הפשוטה – המידע שהיה לנו אז הוביל להחלטה הנכונה. היום אנחנו יודעים הרבה יותר על תכונות הנגיף והיקפי ההידבקות, ולכן באותה נחישות שסגרנו את ישראל צריך לפתוח את ישראל עם מנגנוני הגנה. נכון, אנחנו נראה עליה מסוימת בהידבקות ובאשפוזים הקשים אבל על בסיס כל המידע שיש נוכל בהחלט להכיל את אותה עלייה".

במענה לשאלת 'חדשות JDN' האם ימשיך לתמוך בנתניהו אמר כי "את ההחלטות אני לא מקבל לפי נתניהו לא נתניהו, אני תמיד את כל ההחלטות מקבל לטובת מדינת ישראל, אני משתדל לא לתת לתחושות האישיות שלי להיכנס פנימה, יש הרבה דברים שאני פחות אוהב יותר אוהב, זה לא משנה אני עושה מה שטוב למדינת ישראל, בשביל זה באתי לפוליטיקה. אם נגיע לבחירות רביעיות שאני מקווה שלא יקרה נקבל החלטות כרגיל לטובת מדינת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפי מספר המתים נכלכל את כלכלתינו. כמו פעם, טובה פרה חולבת בישראל מאלפי זקנים הונגרים…שימותו הזקנים המדינה היא לצעירים…

הקניונים הסגורים והצימרים יש לנו פחות כסף…

תותח בנט..לא רואה כלום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו