אבל ברמת אלחנן: הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה

ברוך דיין האמת: הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל אשר היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת רמת אלחנן בבני ברק נפטר בגיל 69. בנו ספד לו בשיחה ל'חדשות JDN': "את כל חייו הוא הקדיש לתורה, הוא היה ידוע בהשקעה והחביבות המיוחדת שהייתה לו למצוות"

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שיבא' בתל השומר מגיעה בשעה האחרונה הבשורה המעציבה על פטירתו של הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל אשר היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת רמת אלחנן בבני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים ותשע לחייו.  לסיוע למשפחה לחצו כאן>>>

מכריו הרבים מספרים ל'חדשות JDN' על אדם שכל כולו היה מסור בלב ונפש לתורה ולמצוות, כאשר הכל היה נעשה מתוך ענווה גדולה וללא רעשי רקע, תמיד היה ניתן למצוא אותו כשהוא עוסק בתורה ובמצוות כשהוא מעולם לא ישב בטל.

בנו איש התקשורת החרדי מנחם קולדצקי ביכה את לכתו של אביו הגדול בשיחה ל'חדשות JDN' ואמר: "אבא זצ"ל היה אדם יקר מאוד, תמיד הסתובב במאור פנים, הוא גם מעולם לא פגע במישהו, המידות שלו היו משהו מיוחד, אבא תמיד חייך לכולם וקבל כל אדם בסבר פנים יפות".

עוד הוסיף הבן כי "הוא היה אבא מיוחד שאהב את כל בניו ובנותיו אהבה ענקית, כולם אהבו אותו והשיבו לו אהבה חזרה, את כל חייו הוא הקדיש לתורה ולשמירת המצוות והוא היה ידוע בהשקעה והחביבות המיוחדת שהייתה לו למצוות. פטירתו כואבת לכולנו".

רבי יעקב זצ"ל היה אחיו של הגה"צ רבי יצחק קולדצקי שליט"א חתנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א כאשר חביבות מיוחדת הייתה בין האחים שהיו מרבים לשוחח ולהעמיק בשיחות תורניות יחד.

קצת לפני ראש חודש ניסן אושפז הגר"י זצ"ל בבית החולים לאחר שחזר מארצות הברית ונדבק בנגיף הקורונה, במהלך ימי חג הפסח חלה התדרדרות חמורה במצבו ורבים קבלו קבלות טובות לרפואתו השלימה, בשל המצב אף הוסיפו לו את השם 'רפאל' אך בשעה האחרונה נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרו למגינת לב.

המנוח הותיר אחריו דורות ישרים ומבורכים, רעייתו הרבנית חיה שתחי', ועשרה ילדים מתוכם שבע נשואים המבכים את לכתו הפיתאומית של אביהם הגדול.

הלוייתו הערב בבית העלמין סגולה בפתח תקוה.    לסיוע למשפחה לחצו כאן>>>

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משפחת קולודצקי ידועה כולה במידותיה הטובות וחביבות יוצא דופן לכולם! תנחומים למשפחה הכבודה.

דע מה ה' אלקיך שואל מעימך…
כואב כואב כואב
הלוואי ונתדבק כולנו במאור הפנים והחביבות שלו ונגאל….
אבא שלי נפטר פתאם. מדום לב. בן 64
אמר תלמיד חכם אחד, זה לא דום הלב. הגיע זמן פטירתו.
זה לא הנגיף. הוא מילא את ימיו…כואב לנו. טוב עבורו

ברוך דיין האמת
בהחלט משפחה מכובדת וטובה!

שריפה!!!!!!!!!!
ברוך דיין האמת בדמעות שליש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו