Hadas Parush/Flash90

אמסלם הורה: למנוע חיוביים גדולים ממנויים בחשבונות הטלפון הנייח

שר התקשורת הורה לדרג המקצועי לפעול על מנת למנוע חיוביים גדולים צפויים למנויים בחשבונות קווי הטלפון הנייח בתקופת משבר נגיף הקורונה. על פי ההסדר, החברות יעבירו אוטומטית לקוחות שחרגו מחבילת הדקות הקיימת להם לחבילה גדולה יותר

שר התקשורת, חה"כ דודי אמסלם הורה לדרג המקצועי לפעול על מנת למנוע חיוביים גדולים צפויים למנויים בחשבונות קווי הטלפון הנייח בתקופת משבר נגיף הקורונה. ההסדר שיוצע בשימוע, יוגבל לתקופה של חודש ויוטל על כל החברות המשווקות שירות טלפון נייח.

על פי ההסדר, החברות יעבירו אוטומטית לקוחות שחרגו מחבילת הדקות הקיימת להם לחבילה גדולה יותר, בהתאם לשימוש. במידה ומנויים יחרגו מחבילת הדקות הגדולה ביותר שמשווקת על ידי החברה עלות דקת החריגה בה יחוייבו תהיה עלות מופחתת מהעלות הקיימת היום, בשימוע המשרד ממליץ על תעריף של 2 אג' על כל דקת חריגה.

הנחייתו של שר התקשורת, והתערבותו בנושא, נועדה למנוע תשלומים שאינם סבירים על ידי מנויים שיעשו שימוש מוגבר בטלפון הנייח בעקבות המצב שנוצר בתקופת משבר הקורונה.

שר התקשורת אמר כי "זה בדיוק הרגע לגלות רגישות וסולידריות, התחשבות וחמלה. לנוכח המצב הרגיש והמורכב, ובעקבות עלייה משמעותית בצריכת דקות שיחה בטלפונים הנייחים, בעיקר עקב תוכנית הלמידה מרחוק, הוריתי לאנשי המשרד לבחון דרכים למניעת תשלום לא הוגן של הלקוחות לחברות, כפי שעשינו בטלפונים הניידים. מודל התשלומים הנוכחי מותאם לצריכת שירותי תקשורת בתקופת שגרה ועל כן מן הראוי ונדרש לבצע בו התאמות למצב המיוחד בו אנו נמצאים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלואי. יישר כח

שיבטלו חיוב של חודש 4/20 בחברת בזק לעסקים שיש להם מרכזיות ואנטרנט

הגיע הזמן שמשרד התקשורת ישים קץ להתעמרות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת במנויים של הטלפונים הכשרים, ויפתח אותם לוואטסאפ.

גם אני שלחתי מייל להוט שאין דרך לשנות את המסלול שלי
כי גם העסק וגם הילדים כולם מתהלים מהבית
השירות לקוחות ניתק לי את ההמתנה לנציג
גם המערכת שחוזר או שולח SMS לא עבד כמעט או בכלל לא חזרו לאנשים
פעם אחד הצלחתי להישאר בהמתנה על הקו בלי שינתקו אותי שעה+ארבעים דקות עלה נציג שלא הצליח להעלות את החשבון שלי העביר לעוד נציג ששלח לנציג אחר ואז התנתק
שלחתי פנייה מנהלת שירות, קיבלתי מענה עם שאלה שהיתה כבר בגוף הפנייה
התגובה שלחתי מיד ולא קיבלתי שום תגובה לא במייל ולא טלפוני
ובסוף קיבלתי חיוב על כ-1000 ש"ח בלבד בנוסף לחיוב הקבוע…
שוד לאור היום…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו