Hadas Parush/Flash90

אמסלם חתם: הפחתת התשלום עבור דקות חורגות בנייד הוארך בחודש

שר התקשורת חתם על החלטה להאריך בחודש נוסף את ההוראה בעניין הפחתת התשלום עבור דקות חורגות בנייד: "המהלך שהובלנו נועד להגביל את העלות לחריגה ממכסת הדקות בחבילה הבסיסית, כך שימנע גביית תשלום גבוה ולא הוגן מהמנויים"

שר התקשורת, חה״כ דודי אמסלם, חתם היום על החלטה להאריך בחודש נוסף את ההוראה בעניין הפחתת התשלום עבור דקות חורגות בנייד, נושא המשפיע באופן משמעותי על כלל הציבור ובפרט על ציבור ״המנויים הכשרים״ בתקופת מגיפת הקורונה.

כזכור, מרבית חבילות הסלולר כוללות מכסת דקות שבסיומה מחוייב המנוי בתעריף דקת חריגה גבוה, אשר בעת הזאת, בה הצורך בקיום שיחות גובר, עשוי להביא לתשלומים מוגדלים עבור לקוחות רבים. הדבר נכון בפרט עבור ״המנויים הכשרים״, אשר עושים שימוש מוגבר בשיחות למטרת למידה וחינוך, עובדה שעשויה להוביל להוצאות מרובות בקרב משתמשים בקווים אלו בתקופה זו.

השר אמסלם: "בשעה קשה זו תפקידנו הוא לגלות אחריות, אנושיות וחמלה. המהלך שהובלנו נועד להגביל את העלות לחריגה ממכסת הדקות בחבילה הבסיסית, כך שימנע גביית תשלום גבוה ולא הוגן מהמנויים".

ח"כ יעקב אשר: "יש לשבח את פעילות שר התקשורת ח"כ אמסלם שנענה לבקשתנו ופועל ללא לאות ברציפות, באופן מקצועי ואחראי, לטובת המגזר החרדי ועשרות אלפי תלמידי הישיבות, ילדי התתי"ם ובתי הספר של החינוה"ע, הנעזרים בימים אלו באופן מוגבר בקווי הטלפון הניידים לצרכי לימוד מרחוק. אני מודה לצוותים המקצועיים במשרד התקשורת על שיתוף הפעולה, המוכנות והנגישות לקדם שוויון מלא של כל האוכלוסיות והמגזרים"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמסלם מה עם "בזק" למה מותר להם לטחון אותנו למה הם לא כלולים בחריגות מה אתה כ"כ מפחד מהם??????????????????

מה קורה עם הטלפונים הנייחים, בזק גורפים הון רב לכיסם, מהלחם של משפחות נצרכות,
הגיע הזמן שיטפלו גם בבזק

מה עם בזק?

ומה עם חריגה בטלפון ביתי? קבלתי חשבון משולש

הטלפונים הנייחים בזק וכדו', גובים סכומים כפולים ומכופלים, על דקות מעבר לתוכנית [מסגרת]. המון אברכים קיבלו חשבוניות ע"ס של מאות שקלים ויותר.
ואף אחד לא מטפל בעניין!

למי שלא מבין : בקו נייח יש חבילות, מי שעובר את סך הדקות משלם ריבית דריבית על כל דקה.
בחודש האחרון היות שכל הילדים מתקשרים לקווים של המוסדות, הסך שבזק גובה מהם זה מאות שקלים על הדקות שיותר מהתוכנית.
ואף אחד לא מטפל בעניין?

לא די בסחיטה הקבועה של בזק בלי שום קנה מידה ביחס לניידים, השודדים האלו שלחו לי בחיוב האחרון של מרץ – 688 ש"ח, כאשר כל הדקות הנוספות הם לקוים של למידה כמו 'קול הלשון'. והחצופים הללו אפילו לא טרחו לשלוח הודעה על חריגה.
תעשו משהו.
הציבור כולו צריך להתאחד ולהתנתק מ'בזק'! נראה אותם גיבורים על מאות אלפי לקוחות חרדים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו