Alex Kolomoisky/POOL

3 מאבטחים במעון רה"מ נדבקו בקורונה – נתניהו לא נדבק ולא ישהה בבידוד

שלושה מאבטחים במעון רה"מ נמצאו חיוביים לקורונה. מכיוון שמדובר במאבטחים שממוקמים בעמדות השמירה מחוץ למעון ובמחסומים, ולא נכנסים למעון עצמו, נתניהו לא נדרש להגבלות. לראש הממשלה נערכה בדיקה, ונמצא כי הוא לא נדבק בנגיף

במסגרת הבדיקות השגרתיות לגילוי נגיף הקורונה, שלושה מאבטחים המופקדים על שמירה מחוץ למתקן מעון ראש הממשלה בירושלים נמצאו השבוע חיוביים לקורונה. גם לראש הממשלה בנימין נתניהו נערכה בדיקת קורונה, והוא נמצא שלילי לנגיף.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "הבדיקה השגרתית של ראש הממשלה נערכה אחרי שהמאבטחים התגלו כחיוביים. בוצעה חקירה אפידמיולוגית ובדיקות לכל צוותי האבטחה ששהו בסביבתם שנמצאו תקינות. ראש הממשלה אינו נדרש בבידוד כיוון שמאבטחים אלה לא שוהים בסביבתו וכך גם נקבע בחקירה האפידמיולוגית".

מדובר במאבטחי מתקנים שנמצאים מחוץ למעונו של ראש הממשלה, ולא מאבטחים אישיים הצמודים לנתניהו. כלל המאבטחים שבאו עמם במגע שוהים כעת בבידוד וישלימו 14 יום מחשיפתם לנדבקים. הבדיקה השגרתית של ראש הממשלה נערכה אחרי שהמאבטחים התגלו כחיוביים, ושאר המאבטחים שנבדקו לקורונה נמצאו שליליים לנגיף.

לפני כשבועיים אובחן עובד תחזוקה במשרד ראש הממשלה בירושלים חיובי לנגיף הקורונה, וגם אז משרד הבריאות פתח בסיוע לשכת רה"מ בחקירת תנועותיו של העובד (חקירה אפידמיולוגית), כדי לבדוק אם הוא נפגש עם בנימין נתניהו, ובסיומה נקבע שרה"מ אינו חייב בבידוד.

בסוף חודש מרץ, נמצאה יועצת הכנסת והחרדים של נתניהו, רבקה פאלוך, חיובית לנגיף הקורונה. בעקבות אבחונה של פאלוך, ראש הממשלה נכנס לבידוד מחשש להידבקות בקורונה. יום לאחר שיצא נתניהו מהבידוד בשל חשיפתו לפאלוך, שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן ורעייתו חוה נמצאו חיוביים לקורונה. בעקבות כך, שוב נכנס ראש הממשלה לבידוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו