צילום: פלאש 90

הקורבן הצעיר בישראל: בת 19 שחלתה בקורונה – מתה בבית החולים הדסה

היא סבלה ממחלות רקע קשות, בהן עודף משקל קיצוני. עם אשפוזה נזקקה להנשמה באופן מידי, ולאחר כשבוע וחצי נקבע מותה. מדובר בחולת הקורונה הצעירה ביותר שמתה בישראל. בשל חשיפתם לצעירה, כמה אנשי צוות בהדסה נכנסו לבידוד

צעירה בת 19, תושבת שכונת ראס אל-עמוד שבירושלים שסבלה מהשמנת יתר ומחלות רקע נוספות ונדבקה בקורונה, מתה היום בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. הצעירה אושפזה לפני כמה ימים לאחר שנדבקה בנגיף ככל הנראה בחתונה שבה השתתפה, מצבה הידרדר והיום כאמור נקבע מותה. בת ה-19 היא האדם הצעיר ביותר בישראל שמת מהסתבכות הנגיף.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי "חולה צעירה בת 19 אשר סבלה ממחלות רקע קשות שכוללות יתר לחץ דם ריאתי ואי ספיקת לב, עם עודף משקל קיצוני עד כדי קושי בתנועה, נדבקה בקורונה עם עומס נגיפי מאסיבי. עם קבלתה לאשפוז בהדסה נזקקה מייד להנשמה. היא חוברה למכונת לב ריאות (אקמו) ולאחר כשבוע וחצי של טיפול מקסימלי היא נפטרה. משפחתה שליוותה אותה כל העת הייתה לצידה בעת פטירתה".

"החולה טופלה בכל הארסנל העומד לרשות בית החולים ובמסירות רבה על ידי הצוותים, כולל מערכת לב ריאות וגם טיפול במסגרת ניסוי קליני, במהלכו קיבלה טיפול בחיסון פאסיבי שמכיל גמאגלובלינים נגד הוירוס. קיימת הסתברות גבוהה שבשל העומס הויראלי, והצורך בהחייאות ממושכות מרגע קבלתה נדבקו מספר אנשי צוות שטיפלו בה. הם אותרו ובודדו כנדרש", נמסר מבית החולים.

עד כה הקורבן הצעיר ביותר היה אושרי אסולין, צעיר בן 26 מבני ברק ונפטר מוקדם יותר החודש בבית החולים שיבא בתל השומר, כתוצאה מסיבוכים מאוחרים של הנגיף – ולאחר שכבר החלים ממנו. בבית החולים אמרו כי הוא נפטר בעקבות סיבוך נדיר של דלקת בשריר הלב. לאסולין לא היו מחלות רקע לפני שנדבק.

אסולין היה מאושפז כחודשיים, ואישפוזו החל לאחר שהגיע לבית החולים תל השומר עם כאבי בטן חזקים ועם חום. נעשתה לו בדיקת קורונה והוא נמצא חיובי ולאחר מכן מצבו הבריאותי הידרדר במהרה והוא פיתח תסמינים בריאות ובכליות ונצפתה פגיעה קשה בלב. בעבר היה אסולין חייל מצטיין ולאחרונה עבר תהליך של חזרה בתשובה, השתייך לחסידות ברסלב ואף העביר שיעורי תורה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם אתם שקרנים כמו החילונים בתקשורת? היא קיבלה חיסון נסיוני לקורןנה לפני שבוע וחצי. והייתה עם מחלות רקע קשות.

אושרי אסולין היה מכפר סבא ולא מבני ברק

גם כן חולה קורונה
היתה לה מחלות מכאן ועד להודעה חדשה
אבל אם אפשר לנפח בלון למה שלא יעשו את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו