צילום: פלאש 90

דיווח: משרד הבריאות ממליץ להטיל סגר על דימונה, קריית גת, אשדוד ורמלה

בעקבות העלייה בתחלואה, מגבשים במשרד הבריאות רשימה של עשרות ערים ויישובים שבהם ימליצו להטיל "סגר מוחלט". במשרד הבריאות דורשים גם להחמיר את ההגבלות על התקהליות. דיווח: 5 עובדם בכור הגרעיני בדימונה נדבקו, כ-180 עובדים בבידוד

משרד הבריאות צפוי לדרוש היום (שלישי) להטיל סגרים בערים נוספות ברחבי הארץ, בעקבות נתוני העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה – כך דווח במסר כלי תקשורת. במשרד הבריאות מגבשים את הרשימה בתהליך שיימשך יום-יומיים לפחות וכלל לא בטוח שהשרים אכן ייאשרו להטיל את ההגבלות הללו. ההחלטה על הרחבת האזורים שיוכרזו "מוגבלים" התקבלה בעקבות התייעצות טלפונית מצומצמת.

ב'חדשות 12' דווח כי משרד הבריאות ימליץ על "סגר מוחלט" ב"עשרות" יישובים וערים ברחבי הארץ. היום התקיימה שיחת התייעצות בנושא הזה בין ראש הממשלה לשר הבריאות, בסיומה ביקש נתניהו פילוח גיאוגרפי, כדי לראות היכן נמצאים מוקדי ההתפרצות. על פי הדיווח של ירון אברהם, הערים שמועמדות לסגר הן דימונה, קריית גת, אשדוד ורמלה.

ב'חדשות 13' דווח כי באשדוד נרשמה התפרצות משמעותית בבית ספר שילה, שנסגר ביום ראשון, לאחר שתלמידה אובחנה חיובית לקורונה וכל התלמידות ואנשי הצוות נשלחו להיבדק. התוצאות הראו כי 33 תלמידות ושבעה אנשי צוות נדבקו. בסך הכול, נסגרו באשדוד 26 מתוך 220 גנים, שמונה מתוך 37 בתי ספר יסודיים, ומוסדות נוספים. עוד דווח כי בכור הגרעיני בדימונה, מספר הנדבקים עומד על חמישה. כ-180 עובדים שבאו במגע עם הנדבקים נשלחו לבידוד.

זינוק בתחלואה: 135 בב"ב, 180 בי-ם, 40 בביתר, 150 באשדוד ו-55 בדימונה

עוד בנוסף, למרות הדרישה של שרים להסיר הגבלות, במשרד הבריאות דורשים היום להחמיר את ההגבלות אף יותר – ולדבריהם הם זיהו הדבקות המוניות בשמחות וחתונות בימים האחרונים. אנשי משרד הבריאות, החל מהשר וכלה בדרג המקצועי, לא אהבו את העובדה שאתמול בקבינט הקורונה מרבית הדרישות שלהם נדחו על ידי השרים. הם כינו את מה שקרה שם אתמול בקבינט "פופוליזם" ו"ניסיון למצוא חן בעיני הציבור".

469 חולי קורונה חדשים נוספו מאמש בחצות • למעלה מ-25 אלף נדבקים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני ממליץ להטיל סגר על משרד הבריאות….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו