Noam Revkin Fenton/Flash90

בעקבות חשיפתו לחולה מאומת: חבר הכנסת משה ארבל מש"ס נכנס לבידוד

בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע"י נציגי משרד הבריאות, עולה כי חבר הכנסת משה ארבל נדרש להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתו לחולה מאומת לנגיף הקורונה. במשרד הבריאות עדכנו את קצין הכנסת. בידודו של ארבל ימשך עד לתאריך ה-28/7

בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע"י נציגי משרד הבריאות, עולה כי חבר הכנסת משה ארבל נדרש להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתו לחולה מאומת לנגיף הקורונה – כך נמסר דוברות הכנסת. נציגי משרד הבריאות פנו לחבר הכנסת ארבל, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים. בידודו של חברת הכנסת ארבל ימשך עד לתאריך ה-28/7.

ארבל השתתף היום בסיור של ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ שהגיע יחד עם מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין ובכירי משרד הביטחון לסיור במלונית פרימה בירושלים המותאמת לצרכי המגזר החרדי. על פי משרד הביטחון, עד כה, אוישו 11 מלוניות קורונה המותאמות לצרכי הציבור החרדי, בהן שוהים כ-4,000 חולים ומבודדים, ועד סוף השבוע ייפתחו עוד שתי מלוניות המותאמות לצרכי ציבור זה.

גנץ אמר בסיור כי "מסיים עכשיו סיור בירושלים, באחת מתוך 11 המלוניות המותאמות לציבור החרדי שמפעיל משרד הביטחון. יחד עם ח"כ משה ארבל, הגעתי לבדוק איך ניתן לשפר את המאמצים לקטיעת שרשרת ההדבקה. ושמחתי לפגוש אנשי צוות מסורים ומקצועיים שמבינים את גודל המשימה על כתפיהם. אנחנו מתכוונים להמשיך במאמץ ולפתוח עד הסופ"ש עוד שתי מלוניות המותאמות למגזר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו