ח"כ חסיד הבטיח: נקדם הכרה רשמית בארגוני המתנדבים שפועלים בביה"ח

חבר הכנסת מיהדות התורה נועד עם יו"ר עזר לחיים שסיפר לו על הקשיים שיש למתנדבים בעקבות המגבלות השונות שמטיל משרד הבריאות במטרה לשמור על שלומם של החולים והצוותים הרפואיים ולמנוע התפרצויות של קורונה בבתי החולים

חבר הכנסת הרב אליהו חסיד מיהדות התורה, נועד עם יו"ר עזר לחיים הרב נתי צישנסקי. הפגישה עסקה באתגרים של מתנדבי ארגוני החסד הפעילים במרכזים הרפואיים, בימים אלו של הקורונה. הרב צישנסקי סיפר לח"כ הרב חסיד, על הקשיים שיש למתנדבים בעקבות המגבלות השונות שמטיל משרד הבריאות במטרה לשמור על שלומם של החולים והצוותים הרפואיים ולמנוע התפרצויות של קורונה בבתי החולים.

בפגישה עלה הצורך להסדיר את פעילותם של ארגוני החסד שפועלים לאורך כל ימות השנה בבתי החולים ובמרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, הסדרה שתאפשר את פעילותם של המתנדבים גם בימים של מגיפות כמו מגיפת הקורונה.

הרב צישנסקי ציין את שיתוף הפעולה המבורך של 'עזר לחיים' עם הנהלת המרכז הרפואי 'שיבא', שיתוף פעולה שהוליד את המיזם האחרון של גיוס מתנדבים מחלימים לסיוע לצוותים הרפואיים במחלקות הקורונה. אולם הוא הדגיש כי יש חשיבות גדולה להכרה של כלל מערכת הבריאות ושל משרד הבריאות, בתרומה הגדולה של המתנדבים לתהליך הריפוי של החולים ובקשר בין הצוות הרפואי לבני המשפחות.

בסיום הפגישה הבהיר הרב חסיד כי יעשה מאמץ להסדיר הכרה של המתנדבים, הן במסגרת פעילותו בכנסת והן בעבודה שלו מול משרד הבריאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו