Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות קורא לרופאים בגמלאות להתגייס: "נמצאים במצב חירום"

יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל ומנכ"ל משרד הבריאות ב'קול קורא לרופאים ורופאות בגמלאות להתגייס ולתגבר את בתי החולים': "אנו נמצאים במצב חירום של ממש שמחייב אותנו לקרוא לכם להתייצב ולסייע למערכת האישפוז או בקהילה"

פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל ופרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, פרסמו 'קול קורא לרופאים ורופאות בגמלאות להתגייס ולתגבר את בתי החולים'. השניים כותבים כי "אנו נמצאים במצב חירום של ממש שמחייב אותנו לקרוא לכם להתייצב ולסייע למערכת האישפוז או בקהילה. זהו צו השעה עבור כל מי שיכל לתרום מניסיונו רב השנים. בתי החולים והקהילה זקוקים בעיקר לפנימאים, למומחים לטיפול נמרץ, מומחים לרפואה דחופה, לרופאי משפחה ולרופאי ילדים – אולם כל תוספת של רופאים בכל תחום, תהיה מבורכת".

הם מבהירים כי "שיבוצם של רופאים גימלאים בבתי החולים ככלל יהיה בעיקר במחלקות שאינן מחלקות קורונה בשל היותם בקבוצת סיכון. בימים האחרונים אנחנו מקבלים פניות רבות מרופאים גמלאים שמבקשים לחזור לעבוד ולסייע במגוון דרכים, והפניות האלה מחממות את הלב ומוכיחות פעם נוספת עד כמה מסורים אנשי הרפואה בישראל, בכל גיל ובכל מקום בארץ".

כזכור, שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל משרדו, פרופ׳ חזי לוי, הורו הבוקר על קליטה מיידית של פרמדיקים לצורך תגבור הצוותים הרפואיים בבתי החולים. בישראל ישנם למעלה מ-3,200 פרמדיקים ובהם 300 שכבר הודיעו ב"גל הראשון" שהם מוכנים וזמינים להתנדב לתגבור בתי החולים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשריהם ישראל. כל הכבוד לרופאים ולאנשי הרפואה המסורים.
רפואה שלמה לכולם במהרה. ושנגיף זה וכל דבר שאינו רצוי יוסר במהרה מעלינו. אמן
ישראל (הבטוח כי כולם מצטרפים לדברים אלו)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו