Yossi Zeliger/Flash90

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל אבחנה כחיובית לקורונה

השרה להגנת הסביבה, חברת הכנסת גילה גמליאל, הודיעה כי נמצאה חיובית לקורונה: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל". גמליאל מהליכוד היא השרה רביעית שנדבקה בקורונה בממשלת ישראל

השרה להגנת הסביבה, חברת הכנסת גילה גמליאל, הודיעה הלילה (ראשון) בציוץ בטוויטר כי נמצאה חיובית לקורונה. בהודעה שכתבה נאמר: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל", כתבה השרה גמליאל בציוץ בטוויטר.

ביום שישי פרסמה גמליאל ציוץ בטוויטר בו הצטלמה עם בנה בסוכה וכתבה: "השנה חוגגים בסוכה עם המשפחה המצומצמת, כדי שבשנה הבאה נוכל לשוב ולארח אושפיזין. חג שמח לכל בית ישראל".

עמיתיה מיהרו לאחל לה רפואה שלמה: "מאחל לך בריאות איתנה, החלמה מהירה ורפואה שלמה. את לוחמת אמיתית, ואני בטוח שתנצחי את הנגיף ותחזרי אלינו מהר ובכוחות מחודשים. מועדים לשמחה ורק בריאות", כתב השר דודי אמסלם. ח"כ גדעון סער כתב: "רפואה שלמה".

גמליאל מהליכוד היא השרה רביעית שנדבקה בקורונה בממשלת ישראל. הראשון היה ח"כ יעקב ליצמן, שנדבק עוד כשהיה שר הבריאות. השר השני שנדבק היה השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ ממפלגת הבית היהודי. לפני כחודש הודיעה גם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה כי נדבקה בנגיף הקורונה. השלושה כבר החלימו. גם הח"כים משה ארבל, ינון אזולאי, סמי אבו שחאדה וגדי יברקן חלו בנגיף.

ב'ישראל היום' דווח כי עד כה נדרשו להיכנס לבידוד מאז פרוץ משבר הקורונה 31 ח"כים שנפגשו עם שרים או ח"כים שנדבקו בקורונה או שנפגשו עם אורחים שביקרו בכנסת או מחוצה לה. נוסף על השרים והח"כים שחלו בקורונה, נדבקו גם 42 עובדים של הכנסת, ובהם עוזרים פרלמנטריים של הח"כים, עובדי מנהלה במחלקות שונות של הכנסת וכמה מאבטחים במשמר הכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו