Nati Shohat/Flash90

דו"ח אמ"ן: "מסתמנת ירידה באחוז הבדיקות החיוביות"

בתמונת המצב היומית של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה עולה תמונת מצב מאופטימית במקצת, אך מחברי הדו"ח מדגישים: "הערך הנוכחי 10% עודנו גבוה מאוד ומעיד על היקף תחלואה רחב בהרבה מזה המאותר בפועל, ידרשו עוד מספר ימים נוספים עד שניתן יהיה לקבוע מגמה ברורה יותר"

בתמונת המצב היומית של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה על התחלואה, שמתפרסם היום (ראשון) נקבע כי: "המגפה עודנה ממשיכה להתפשט בארץ ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם ב במספר המתים ליום מקורונה ביחס לגודל האוכלוסייה חומרת המגיפה באה לידי ביטוי גם בעודף תמותה".

עוד נכתב בדו"ח: "מספר החולים החדשים במצב קשה ממשיך לעלות ומספר הנדבקים החדשים ליום (ממוצע שבועי) בישראל ממשיך להיות הגבוה בעולם ביחס לגודל האוכלוסייה".

"בימים האחרונים מסתמנת ירידה מסוימת בשיעור הארצי של אחוז הבדיקות החיוביות ל קורונה עם זאת הערך הנוכחי 10% עודנו גבוה מאוד ומעיד על היקף תחלואה רחב בהרבה מזה המאותר בפועל".

מחברי הדו"ח קובעים: "יידרשו עוד מספר ימים נוספים עד שניתן יהיה לקבוע מגמה ברורה יותר, ובכל מקרה יש לזכור כי היקף ההדבקה הינו גבוה בהרבה מהערכים אשר יאפשרו לישראל התמודדות יעילה עם קטיעת שרשראות ההדבקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו