צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

כיתות א-ד לא ייפתחו: השרים אישרו סגר על מג'דל שאמס ובועיינה

ועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה את המלצת משרד הבריאות להאריך את ההכרזה על אזור מוגבל במג'דל שאמס, בנוסף ועדת השרים הכריזה על השטח של בועיינה במועצה המקומית בועיינה-נוג'ידאת כאזור מוגבל. מסגרות הגיל הרך ימשיכו ויפעלו

ועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה היום (שישי) את המלצת משרד הבריאות להאריך את ההכרזה על אזור מוגבל במג'דל שאמס עד ליום ה' 5.11.20 בשעה 18.00. בנוסף ועדת השרים הכריזה על השטח של בועיינה במועצה המקומית בועיינה-נוג'ידאת כאזור מוגבל, ממחר יום שבת 31.11.20 בשעה 18.00 ועד ליום ה' 5.11.20 בשעה 18.00. בהודעה משותפת ממשרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות נמסר כי כיתות א-ד לא ייפתחו במקומות אלה, מסגרות הגיל הרך ימשיכו ויפעלו.

שר הביטחון בני גנץ ביקר השבוע ביישוב בועיינה נוג'ידאת המוכרז כיישוב אדום ביחד עם מפקד מחוז צפון בפיקוד העורף אל"מ גיא ברגר ונציגי היישוב והמשטרה, ועמד על הפעילות של מערכת הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף המסייעת להורדת התחלואה באמצעות פרויקט אנשי חיל. גנץ פגש באנשי המילואים של פיקוד העורף הפועלים יום-יום ביישוב והודה להם על פעילותם בהסברה, בקטיעת שרשרת ההדבקה ובביצוע בדיקות.

שר הביטחון אמר לראש המועצה מוניר חמודה כי "מערכת הביטחון תעמיק את הפעולה ביישוב ותלווה אותו עד שיהפוך לירוק. שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לשלטון המקומי הוא הדרך להורדת התחלואה והיכולת להיכנס לשגרת קורונה ולכן משרד הביטחון יחזק אותו ביחד עם משרדי הפנים והבריאות. גנץ הוסיף כי יפעל לסייע לרשויות במעמד סוציו אקונומי נמוך שהפגיעה הכלכלית בהן גדולה יותר בקורונה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו