Shlomi Cohen/Flash90

נשיא אוקראינה זלנסקי אושפז לאחר שלקה בקורונה – שיא של חולים נרשם במדינה

באוקראינה נשבר היום שיא תחלואה חדש בקורונה, לאחר ש-11,057 חולים חדשים אובחנו. משרד הנשיאות סירב להגיב לפניות של כלי התקשורת המקומיים באשר למצבו של זלנסקי. בשבוע שעבר פורסם כי הוא נדבק בקורונה ומצבו טוב

הנשיא האוקראיני, ולודימיר זלנסקי, נדבק בקורונה ומאושפז כעת בבית החולים. לפי שעה, מצבו של הנשיא בן ה-42 טוב. בנוסף דווח כי באוקראינה נשבר היום (חמישי) שיא תחלואה חדש בקורונה, לאחר ש-11,057 חולים חדשים אובחנו. בכך עלה מספר הנדבקים הכולל במדינה ליותר מחצי מיליון בני אדם. 9,145 בני אדם נפטרו מקורונה באוקראינה עד כה.

משרד הנשיאות סירב להגיב לפניות של כלי התקשורת המקומיים באשר למצבו של זלנסקי. בשבוע שעבר פורסם כי הנשיא האוקראיני נדבק בנגיף הקורונה וכי מצבו טוב.

יצוין כי מגמת תחלואת הקורונה באוקראינה נמצאת בגרף עלייה מתמיד. בתחילת חודש אוגוסט רשמה אוקראינה ממוצע יומי של כאלף נדבקים יומיים, ובתחילת חודש אוקטובר עמד ממוצע החולים היומי על כ-4,000 מאומתים. השיא הקודם, מחודש ספטמבר, הוא 10,746 נדבקים ביממה אחת.

שר הבריאות האוקראיני, מקסים סטפנוב, מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי מספר הנדבקים הכולל בארצו ניצב כעת על 500,865, כשיותר מ-9,000 בני אדם מתו מהנגיף. ביממה החולפת מתו במדינה 198 בני אדם כתוצאה מהנגיף.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שמשחק עם אומן ראש השנה חוטף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו