Noam Revkin Fenton/Flash90

מזכירה בלשכת ראש הממשלה נדבקה בקורונה – נתניהו לא חויב בבידוד

מזכירה שעובדת בלשכתו של ראש הממשלה נדבקה בקורונה - ואמש נבדק האם נתניהו צריך להיכנס לבידוד בעקבות חשיפה אפשרית אליה. לשכת רה"מ: "מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע"

מזכירה שעובדת בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נדבקה בקורונה – ואמש (ראשון) נבדק האם ראש הממשלה נתניהו צריך להיכנס לבידוד בעקבות חשיפה אפשרית אליה – כך דווח ב'חדשות 12'. עובדים אחרים בלשכה שבאו עמה מגע הוכנסו לבידוד.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "מזכירה בלשכת רה"מ נמצאה חיובית לקורונה. מי שבא עמה במגע יבדק בהקדם ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע. יתר חברי הצוות יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

נתניהו וצוותו כבר נכנסו בעבר לבידוד, לאחר שיועצת הכנסת והחרדים רבקה פאלוך נדבקה בנגיף בסוף מרץ. למרות שהשניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים שקדמו לאבחונה של פאלוך, נתניהו החליט להיכנס לבידוד ליתר ביטחון. כמה ימים אחר כך, אחרי שיצא מהבידוד מכיוון שמשרד הבריאות אישר כי השניים לא עבדו בצמוד, ראש הממשלה נכנס פעם נוספת לבידוד לאחר ששר הבריאות דאז, יעקב ליצמן, נמצא חיובי לנגיף.

לפני מספר חודשים, במסגרת הבדיקות השגרתיות לגילוי נגיף הקורונה, שלושה מאבטחים המופקדים על שמירה מחוץ למתקן מעון ראש הממשלה בירושלים נמצאו חיוביים לקורונה. ממשרד ראש הממשלה נמס אז כי "בוצעה חקירה אפידמיולוגית ובדיקות לכל צוותי האבטחה ששהו בסביבתם שנמצאו תקינות. ראש הממשלה אינו נדרש בבידוד כיוון שמאבטחים אלה לא שוהים בסביבתו וכך גם נקבע בחקירה האפידמיולוגית".

שבועיים קודם לכן אובחן עובד תחזוקה במשרד ראש הממשלה בירושלים חיובי לנגיף הקורונה, וגם אז משרד הבריאות פתח בסיוע לשכת רה"מ בחקירת תנועותיו של העובד (חקירה אפידמיולוגית), כדי לבדוק אם הוא נפגש עם בנימין נתניהו, ובסיומה נקבע שרה"מ אינו חייב בבידוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו