Miriam Alster/Flash90

שוב הפר את ההנחיות? ליברמן נכנס לבידוד לאחר שחגג בחתונת בנו שנדבק

ליברמן, נכנס לבידוד עד ה-18 בדצמבר, לאחר שנפגש לפני 8 ימים עם בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. דיווח: לפני 8 ימים חגג את חתונת בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. על פי הדיווח, בנו של אביגדור ליברמן קובי חש לא טוב כבר ביום שישי אבל נבדק רק אתמול

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, נכנס לבידוד עד ה-18 בדצמבר, לאחר שנפגש לפני 8 ימים עם בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, כך נמסר מלשכתו. על פי ההודעה, ח"כ ליברמן חש בטוב וימשיך בפעילותו בימים הקרובים מביתו.

ב'חדשות 12' דווח כי לפני 8 ימים חגג את חתונת בנו שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. על פי הדיווח, בנו של אביגדור ליברמן קובי חש לא טוב כבר ביום שישי אבל נבדק רק אתמול.

מלשכת ח"כ אביגדור ליברמן נמסר בתגובה: "ביום שני האחרון, נערך טקס החופה של בנו הבכור של ח"כ ליברמן, במתכונת מצומצמת ובהתאם להנחיות וכללי משרד הבריאות".

"יתרה מזאת, במהלך הטקס שוטרים פקדו את המקום, ערכו בדיקה, ספרו והסתכלו ולאחר מכן עזבו את המקום ללא כל טענה או הערה לבעלי השמחה או למשתתפים בטקס. לאחר שביום שישי בצהריים, בנו הבכור חש שלא בטוב, הודיע לקרוביו, נשאר בביתו וקבע תור ליום שלישי לבצע בדיקת קורונה", לשון ההודעה מטעם ליברמן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כך צריכים השוטרים לעשות גם אצל כל הציבור בארץ הידעתם למקום שאתם חושדים שיש הרבה אנשים קודם תסתכלומתבדקו אחר כך תלחמו ותתנו עונש. אבל אתם רעים אצל ליברמן נכנסתם וראיתי שהכל כשורה המשכן לדרככם בלי לפגוע באף אחד אז גם בציבור שעושים לדוגמא חתונה תיכנסו תיבדקו ואם הכל בסדר תלכו . אבל בציבור אתם בלי לבדוק ישר מתקיפים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו