Hadas Parush/Flash90

נשיא צרפת עמנואל מקרון אובחן כחיובי לנגיף הקורונה

מארמון האליזה נמסר הבוקר כי הנשיא מקרון נדבק בנגיף הקורונה, גורמים בארמון ציינו כי מקרון נבדק לאחר שפיתח תסמינים קלים של המחלה. הוא נכנס כעת לבידוד למשך שבעה ימים לפחות וימשיך לבצע את עבודתו מרחוק. ההודעה הבוקר מגיעה בצל הזינוק המחודש של התחלואה במדינה

נשיא צרפת עמנואל מקרון נדבק בנגיף הקורונה כך מסר הבוקר (חמישי) ארמון האליזה, שציין כי מקרון נבדק לאחר שפיתח תסמינים קלים של המחלה. הוא נכנס כעת לבידוד למשך שבעה ימים לפחות וימשיך לבצע את עבודתו מרחוק. ההודעה הבוקר מגיעה בצל הזינוק המחודש של התחלואה במדינה. אמש דיווחו רשויות הבריאות בצרפת על זינוק במספר המאובחנים ביממה – 17,615 מקרים חדשים לעומת 11,532 ביממה שלפני כן.

בתחילת השבוע הזהיר ראש ממשלת צרפת: "עלינו להישאר ממוקדים – ולהקפיד על ההנחיות בשבועות הקרובים". במדינה אף הוכרז סגר לילי החל מיום שלישי. לאחר הסגר שהוכרז במדינה בסוף אוקטובר, הממשלה התנתה את ההקלה בהגבלות בירידה של מספר הנדבקים מתחת ל-5,000 ביום. אולם הנתון הזה ממשיך להיות גבוה, ורק ביום חמישי שעבר נרשמו במדינה 13,750 נדבקים חדשים בנגיף.

בעקבות כך, הונחו התושבים במדינה להישאר בבתיהם החל מ-20:00 בערב ועד 06:00 בבוקר מיום שלישי הקרוב. ראש הממשלה ז'אן קסטקס: "עדיין לא הגענו לסיומו של הגל השני ולא נגיע ליעדים שהצבנו עד לאמצע דצמבר, אסור שירדו חומות ההגנה שלנו מבחינת ההדבקה. עלינו להישאר ממוקדים, ולהקפיד בשבועות הקרובים ולעמוד על המשמר מבחינת ההנחיות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו