הגאב"ד הצהיר בדרשתו: "כשיגיע תורי אתחסן – כך ראוי לעשות" • צפו

פרסום ראשון: אמירה מפורשת של אחד מגדולי פוסקי ההלכה בדורנו - גאב''ד 'דרכי תורה' הגאון רבי אשר וייס שליט''א הצהיר בשיעורו על עניין חיסוני הקורונה כי כשיגיע תורו הוא יתחסן, וכך ראוי לעשות. השיעור נמסר אמש במשך שעה ארוכה

גאב"ד 'דרכי תורה' הגאון רבי אשר וייס שליט"א מגדולי הפוסקים בדורנו נשא אמש שיעור ארוך בנושא חיסוני הקורונה, שיעור שנמשך למעלה משעה, בסיום דרשתו הצהיר הגאב"ד כי כשיגיע תורו הוא יילך ויתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשיעור הארוך שמסר גאב"ד 'דרכי תורה' הגאון רבי אשר וייס שליט"א התייחס הגאב"ד לנושא חיסוני הקורונה משלל הבטים הלכתיים כשהוא מצדד לכך שכלל הציבור צריך ללכת ולהתחסן בחיסון, ולא להתייחס לאלו הטוענים כי יש בכך סכנה.

בתיעוד ווידיאו המתפרסם כאן לראשונה נראה גאב"ד 'דרכי תורה' הגאון רבי אשר וייס שליט"א מצהיר בסיום שיעורו "כשיגיע תורי להתחסן אני אתכונן לכך ואלך להתחסן, וכך ראוי לכולם לעשות".

מדובר באמירה מפורשת וראשונה של אחד מגדולי פוסקי ההלכה בדורנו אשר ידוע כפוסק גדול בשלל תחומים. אמירתו מגיעה יממה לאחר פרסום מכתבו של העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר אשר פרסם כי אין כל חשש בחיסון, ואף גדולי ישראל הורו לו להודיע כן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture