Official White House Photo by Adam Schultz

הסקר האמריקאי בדק ומצא: 70% מרוצים מהטיפול של הנשיא החדש במגפת הקורונה

הנתונים המחמיאים הללו באים כשברקע ירידה חדה במספר הנדבקים בארה"ב, אם כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביידן מדגיש שוב ושוב כמעט בכל הזדמנות כי המגפה רחוקה מסיום וכי עוד נכונו לאמריקנים ימים קשים בצלו של נגיף הקורונה. בכלכלה האזרחים פחות התרשמו מביידן

כחודש וחצי אחרי כניסתו לתפקיד הנחשק – נשיא ארצות הברית, 60% מהאמריקנים מביעים שביעות רצון מתפקודו הכללי של הנשיא החדש ג'ו ביידן, ושיעור גבוה עוד יותר – 70% – מרוצים מהטיפול שלו במגפת הקורונה, בכלל זה 44% מהרפובליקנים. כך עולה מסקר שפרסמה בסוף השבוע סוכנות הידיעות AP.

הנתונים האלה באים כשברקע ירידה חדה במספר הנדבקים בארה"ב, אם כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ביידן מדגיש שוב ושוב כמעט בכל הזדמנות כי המגפה רחוקה מסיום וכי עוד נכונו לאמריקנים ימים קשים בצלו של נגיף הקורונה.

בכל הקשור לכלכלה שביעות הרצון של האמריקנים מהנשיא החדש ג'ו ביידן ביידן בינונית גם כעת, ועומדת על 55% בלבד (בקרב הרפובליקנים יורד השיעור הזה עד ל-17%), אולם זהו ציון דומה לציון הכללי שנתנו האמריקנים גם לנשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ על ניהול הכלכלה.

על פי הדיווח ב'ווינט', ביידן מציג עוד מימי קמפיין הבחירות שלו את הטיפול בקורונה כמשימה הגדולה והחשובה ביותר של ממשלו, והוא מקפיד לקרוא לאמריקנים כל העת לשמור על ריחוק חברתי, לעטות מסכות, להיבדק, להתחסן – וגם לגלות אורך רוח אל מול הגבלות התנועה והמסחר המכבידות על הכלכלה. בשבועות האחרונים, כשברקע התקדמות מבצע החיסונים בארה"ב, מלמדים הנתונים על ירידה משמעותית במספר המתים והנדבקים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו