הסוף למיכסות

Noam Revkin Fenton/Flash90

הסוף למכסות במעבר טאבה: משרד הבריאות לא מבקש להאריך את ההגבלות

שר הבריאות אדלשטיין הודיע כי בכוונתו לא להאריך את תקנות ההגבלות על הכניסה והיציאה לטאבה וממנה, שיפקעו מחר. על הנכנסים לישראל ממעבר טאבה תחול חובת בדיקה במהלך 72 השעות לפני הכניסה לישראל , הכניסה תותר רק למי שיש ממצא שלילי בבדיקה

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הודיע היום (ראשון) לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע במשרדו, כי בכוונתו לא להאריך את תקנות ההגבלות על הכניסה והיציאה לטאבה וממנה. התקנות יפקעו מחר. המשמעות היא שמעבר טאבה יתנהל באופן דומה לכניסה והיציאה מנתב"ג.
 
אופן פעולת היציאה לטאבה והכניסה ממנה יהיה בהתאם להחלטות רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה. על הנכנסים לישראל ממעבר טאבה תחול חובת בדיקה במהלך 72 השעות לפני הכניסה לישראל , הכניסה תותר רק למי שיש ממצא שלילי בבדיקה, וכן בדיקה נוספת עם הכניסה לישראל, במעבר הגבול. ההוראות בנושא חובת בידוד יחולו גם לגבי החוזרים ממעבר טאבה.

כזכור, לפני כשבועיים ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה הממשלה הבאים למעבר טאבה שבידם אגרה התקפה לאותו היום, יוכלו לצאת במעבר אם יעמדו בתנאים הבאים – מחוסנים ומחלימים; מי שיוצא למקום מגורים קבוע והציג אסמכתא לוועדת החריגים; מי שאינו אזרח או תושב קבע; לצורך הומיניטרי חריג או חיוני חריג באישור ועדת החריגים או שמדובר בנציג זר ושליח ישראלי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו