סגן שר הבריאות הרב ליצמן במפגש עם ראשי טרם

במפגש מיוחד בין ראשי רשת 'טרם' לבין סגן שר הבריאות הודה הרב יעקב ליצמן על הנגשת שירותי הרפואה הדחופה ועל החידושים הטכנולוגיים שהוכנסו במרכז החדש במתחם ביקור חולים | מנכ"ל 'טרם' נתן אפלבאום דיווח על הפעילות לפתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ

פגישה מיוחדת שהתקיימה השבוע בלשכת סגן השר בין סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן לבין בכירי המרכז לרפואה דחופה 'טרם' ובראשם המנכ"ל מר נתן אפלבאום ודר' דוד זלוטניק.

קרא עוד:

[postim]

במהלך הפגישה סקרו בכירי 'טרם' בפני סגן השר הממונה על מערכת הבריאות את מאפייני המרכז החדש שהופעל במתחם ביקור חולים ואת הפעילות הרבה המתרחשת בין כתליו, כאשר אלפים כבר בחרו להיות מטופלים בו. בנוסף דנו בתוכניות להמשך הפיתוח של חדר המיון לרווחת תושבי השכונות באזור.

סגן השר הרב יעקב ליצמן בירך את ראשי 'טרם' על פעילותם בכלל ועל הפעלת המרכז לרפואה דחופה החדש במתחם ביקור חולים. לדברי סגן השר הרב ליצמן "השדרוגים והחידושים הטכנולוגיים שהוכנסו במרכז החדש כמו השירות הזמין והמקצועי המאפיין את רשת 'טרם' מביאה בשורה אמיתית לציבור הרחב, ומאפשר שירותי רפואה דחופה מצוינים".

במהלך המפגש דיווח מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום לסגן שר הבריאות על הפעילות שנעשית לפתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ בתקופה הקרובה כשהכוונה היא לאפשר אף לתושבי הפריפריה ליהנות משירותים מקצועיים וזמינים.

מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום סיכם את המפגש: "מאז הפעלתו של המרכז החדש במתחם ביקור חולים, אנו עדים למגוון רחב של אנשים שמבקשים ליהנות מהשירות המקצועי והזמין שמוצע בו. סגן שר הבריאות ער לפעילות ובירך אותנו על הנגשת שירותי הרפואה הדחופה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו