במפעלי החסד 'סעד ומרפא' ערוכים לימי השלג

ב'סעד ומרפא' הצטיידו בכלי תחבורה מתאימים לתנאים. ג'יפים מיוחדים הוכנו למצבי החרום, ורכבי ההסעות צויידו בשרשראות מורשות לנוע בכבישים בימי השלג.

בישיבת היערכות מיוחדת שהתקיימה במשרדי 'סעד ומרפא' בהשתתפות ראשי הצוותות, פרסו מנהלי אגף ההסעות בפני היו"ר הרב חיים מרדכי פריעד (מוטי פריד) את ההיערכות המשלימה של קוי השרות לבתי החולים הדסה עין כרם, ושערי צדק, לקראת השלג הצפוי להתחיל לרדת בהרי ירושלים בימים הקרובים.

ב'סעד ומרפא' הצטיידו בכלי תחבורה מתאימים לתנאים. ג'יפים מיוחדים הוכנו למצבי החרום, ורכבי ההסעות צויידו בשרשראות מורשות לנוע בכבישים בימי השלג. צוות מוגבר הוכן למענה על כל בעיה של מוגבלים ומשפחות חולים, להקל ולסייע בכל מה שצריך, בתקופת החרום.

בסיכום ההיערכות אמר הרב פריד, כי הוא מקווה שהלקחים משנה שעברה הופקו, "ובעז"ה נצליח לתת את המענה והפתרון לכל פניה ובקשה". לזימון הסעות לבתי החולים ניתן להתקשר: 0573181860

0 Responses

  1. אין כמו מוטי . בזמנים הכי קשים ולהבדיל בחגים ובשבתות לילות כימים תמיד אבל תמיד הוא מגיע לעזור מכל הלב בלי שום תמורה רק לשם מצוה {עיין בעיתון המבשר כלכלי פרשת וישלח במכתבים למערכת על סיפור שהוא צם יום כיפור כמעט יומיים רק כדי לעזור למישהוא שהוא אפילו לא שאל את שמו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו