פורום הרפואה החרדי בברזילי התכנס לדיון לקראת חג הפסח

בפתיחת הישיבה נודע על צירופו של הרב אהרן קליין, מנכ"ל מוסדות בעלזא בקרית גת, לשמש כחבר בפורום הרפואה החרדי • מנכ"ל ברזילי ד"ר חזי לוי: " פורום הרפואה מיטיב עם החולים כמו גם עם המרכז הרפואי"

פורום הרפואה החרדי של המרכז הרפואי ברזילי התכנס השבוע בלשכתו של מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי, בהיערכות ודיון לקראת חג הפסח ואף הודיע על צירפו של הרב אהרן קליין, מנכ"ל מוסדות בעלזא בקרית גת, לשמש כחבר בפורום.

כזכור, עם התפתחות האוכלוסייה החרדית בערי הדרום הוחלט במרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון להקים פורום משותף לעסקני הרפואה החרדיים הפועלים בדרום כמו גם נציגי קשרי הקהילה בקופות החולים השונות, על מנת לייעל את השירות הניתן למגזר החרדי.

חברי הפורום הם; הרב שלמה פלד מנהל קשרי הקהילה של בית החולים, הרב משה גרינבוים מתאם קשרי קהילה מכבי אשדוד, הרב אברהם בלושטין מנהל מרפאות מאוחדת בקרית גת, הרב מישל טפירו סגן ראש עיריית קרית מלאכי והעסקן הרפואי החב"די ר' אברימי לרר, ואליהם הצטרף השבוע, כאמור, הרב אהרן קליין.

פורום הרפואה החרדי מתכנס במרכז הרפואי 'ברזילי' לעיתים קרובות על מנת לדון בבעיות שבהם יכולים שומרי תורה ומצוות להיתקל בהם במסגרת טיפולי הרפואה, ולמצוא את הפתרונות הניאותים.

בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בקרב הקהילות החרדיות בדרום כאשר עוד ועוד משפחות וקהילות חרדיות בוחרות לרכוש את בתיהם בריכוזים החרדיים בדרום.

רבים מבני המגזר החרדי בוחרים להתאשפז בבית החולים 'ברזילי' לאור ההבנה כי המטופל החרדי יוכל לשהות בבית החולים בידיעה כי קיימת הבנה מלאה לצרכיו.

ד"ר חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי: "פורום הרפואה מיטיב עם החולים כמו גם עם המרכז הרפואי. באמצעות הדיונים מועלים הסוגיות שנוגעות לטיפול בחולים שומרי המצוות, ובכך מתאפשר לנו להעניק שירות מיטבי המותאם לאורח החיים החרדי. הצטרפותו של הרב אהרן קליין לפורום הרפואה לבטח תוסיף למען פעילותנו זו, בדגש על הקשר עם קהילת חסידי בעלזא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו