בבית החולים שערי צדק נערכים לשלג

בהתאם לתחזית מזג האוויר- צפוי אירוע שלג במהלך השבוע. המרכז הרפואי שערי צדק ימשיך לפעול כסדרו, והוא ערוך לקליטת מטופלים גם בתנאי מזג אויר קשים, לרבות שלג.

בית החולים יפתח מטה חרום החל מיום ב', 25 בינואר 2016 בשעה 14:00.
מספרי הטלפון של מטה החרום: 02-6555072; 02-6555773; 02-6555423.
מחלקות היולדות ומערכי המיון והטראומהי פעלו כרגיל בכל מז גאויר.
במקרה של שלג כבד תיתכן סגירה של שירותים אמבולטוריים (מרפאות) לאחיוניים. הציבור מתבקש להתעדכן לפני הגעתו לקבלת שירותים אלה.

בית החולים נערך לקראת השלג:
א. דרכי גישה– מקומו המרכזי של בית החולים, על צירי תנועה ראשיים המטופלים באופן שוטף על ידי העירייה, מבטיח נגישות גם בתנאי מזג אויר קשים. צירי תנועה בתוך הקמפוס מפונים באופן שוטף.
ב. צוותי בית החולים (רופאים, אחיות, עובדים פרא רפואיים וכח עזר) ירועננו באופן שוטף. בית החולים ארגן מערך היסעים לחילופי משמרות ולחלק מהעובדים מתוכננים מקומות לינה בבית החולים. כמו באירועים דומים בעבר, עובדי בית החולים יעשו ככל הניתן לספק את השירותים הנדרשים לכל נזקק, לתמוך ולעזור.
ג. כל המלאים הדרושים (מזון, דלקים, גזים, כביסה, אספקה סטרילית, ציוד רפואי ותרופות) נבדקו ותוגברו
ד. מערכות הגיבוי לשעת חירום (גנרטורים, מערכות מידע וכ"ד) נבדקו והוכנו לעבודה במקרה הצורך.

אנו קוראים לציבור להקפיד על כללי הבטיחות:
הליכה בשלג, במדרכות רטובות או מכוסות קרח, בתנאי מזג אויר קשים ורוחות עזות מחייבת משנה זהירות. מומלץ ללכת עם נעלי הליכה בעלות אחיזת דרך טובה, ללכת לאט מהרגיל, לוודא שהרגל מונחת בבטחה ובמקומות שניתן, להיעזר במעקה. לאוכלוסייה מבוגרת מומלץ להיעזר במקל הליכה או במלווה.
חשיבות רבה לשמירה על חום הגוף, במיוחד אצל תינוקות. על ההורים והצוותים החינוכיים להיות ערים לכל ירידה בחום הגוף אל מתחת ל- 35 מעלות המתבטאת באפאתיות, בישנוניות. יש להקפיד על חמום החדר ואם יוצאים – על לבוש מתאים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו