בשבוע אחד: חיי 3 ילדים ניצלו בנס אודות לתושיית מתנדבי "איחוד הצלה" בבני ברק

פעוט שנפל מקומה שלישית, חזר לחיים בריאים ומאושרים, בניגוד לכל היגיון רפואי * תאומות שניצלו לאחר שאחת מהן נחנקה, ובטיפול בבית החולים התגלה וירוס נדיר שהיה עלול לסכן את חייה וחיי אחותה

כונני איחוד הצלה, רופאים פרמדיקים וחובשים, רגילים מידי יום ביומו לעסוק בהצלת חיים, ולתת טיפול ראשוני ומציל במקרים הרפואיים הקשים ביותר. אך השבוע האחרון היה מיוחד ומרגש יותר למתנדבי הארגון בסניף בני ברק, שהוזמנו וזכו להשתתף בשני אירועי הודיה מרגשים במיוחד.

"לפני כשנה התרחש אירוע קשה, כאשר קריאה שהתקבלה במוקד איחוד הצלה דווחה על פצוע קשה מנפילה מגובה באזור גן ורשא", מספר מתנדב איחוד הצלה זאבי טפר "הגענו יחד שלושה כוננים ראשונים למקום, הבחנו בילד בן שנתיים וחצי שוכב על החול כשהוא עם חבלת ראש ללא נשימה, עם דופק חלש, התחלנו מיד בפעולות החייאה מצילות חיים, כולל הנשמות וכל מה שהתבקש באותם רגעים קריטיים, עד לפינויו בהמשך במצב קשה מאוד לתל השומר"

"עדי ראיה שהיו במקום סיפרו לנו" ממשיך המתנדב בתיאור "שהילד נפל מקומה שלישית וקיבל מכה בראשו. ע"פ הנתונים בשטח, הערכנו כי מדובר בפגיעת ראש קשה שלכאורה אין לה הרבה סיכויים, וכי צריך נס גלוי כדי שהילד ישרוד בחיים מנפילה כזו. כשבני המשפחה הגיעו לבית חולים עם הילד בישרו להם הרופאים בפנים קודרות שמדובר בענין של שעות ל"ע"

ואז להפתעת ולהתרגשות כולם אירע הבלתי יאומן, נס גלוי! בניגוד לכל היגיון רפואי ובניגוד לכל התחזיות הקודרות, הילד הראה סימנים חיוביים והחל להגיב לטיפול, אט אט עד להתאוששות המלאה בחסדי שמים, כיום הילד נורמטיבי לגמרי, משחק, צוחק ומשתובב ככל חבריו.

"כמתנדב שליווה את המקרה מהרגע הראשון ביקרתי יחד עם חבריי מספר פעמים במהלך התקופה את המשפחה, עקבנו אחרי התקדמות הילד עד הסוף הטוב, התרגשנו לקבל הזמנה לסעודת ההודיה, שאכן היתה מרגשת מאוד, זה נותן לנו כוחות נפש להתמודדות היומיומית עם אירועים קשים מהסוג הזה ל"ע, המקרה הזה שהוכיח את עצמו בהגעת מתנדבי איחוד הצלה ראשונים לזירה וביצוע הטיפול המציל חיים בשניות הקריטיות, והסתיים בנס, מעניק לנו כוחות להילחם ולא להרים ידיים באף מקרה, היינו ממש השליחים הנכונים במקום הנכון" סיים טפר את המונולוג המרגש.

במקרה אחר שאירע לפני כחודש, ניצלו חיי תאומות פעוטות בדרך מופלאה. ראש סניף איחוד הצלה בני ברק אפי פלדמן מספר כי "התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על תינוקת כבת חודש שנחנקה תוך כדי אכילה, צוות המוקד תדרך במקצועיות את בני המשפחה המבוהלים בביצוע פעולות החייאה ראשוניים, תוך כדי שהכוננים ואני בתוכם עושים את דרכנו לזירה, כשהגענו, גילינו את התינוקת כשהיא במצב קריטי ללא דופק וללא נשימה, ביצענו פעולות החייאה ממושכות שהסתיימו בנסים בהצלחה. התינוקת פונתה להמשך טיפול בבית החולים כשהיא בהכרה מלאה!

כשהיא הגיעה לבית החולים התברר גודל הנס, הרופאים מגלים שהתינוקת, שהיא גם תאומה, לקתה בוירוס מסוכן מולד, שגרם לכשל לבבי והגורם לאיבוד הכרה בעצם לא היה החנק מאוכל, אלא כתוצאה מהסתבכות הוירוס, מיד הבהילו גם את אחותה התאומה לחדר מיון, שם אובחנה גם היא כלוקה באותו וירוס, ושתיהן קיבלו טיפול שהציל את חייהם.

"במוצאי השבת שעברה" ממשיך פלדמן בנימה של התרגשות "זכינו אני וידידי המתנדב המסור יוסי טייטלבוים, להשתתף במסיבת ההודיה לתאומות שנערכה בחיק המשפחה שהודתה נרגשות ואף העניקה לנו תעודות הוקרה על מסירותנו וזכותנו להיות השליחים הנאמנים להצלת חיי התאומות"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אודות לתושייתם????????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו