תפילת נכד הצדיק בקברו של 'הנועם אלימלך' –חשיפה בלעדית

ביום חמישי זה קורה נכדו של הרה"ק ר' אלימלך מליזענסק זיע"א יעתיר בתפילה עבור התורמים להוצאת ספרי 'הנועם אלימלך'

גדולי הצדיקים הפליגו בשבחם של נכדי ה'נועם אלימלך' ושלחו להם קווטילך על מנת שיתפללו בעדם וישפיעו שפע של ישועות. ובפרט גילו שכוח התפילה של נכדי הצדיק היא לפעול בעניין של זרע של קיימא ולידה קלה. כבר נודע בשערים שרבים נושעו בזכות תפילה ביום ההילולא בקברו של ה'נועם אלימלך' זיע"א, שהוא מסוגל לבטל גזירות רעות ולהחיש בשורות טובות.

השנה בזכות פעילותו הברוכה של ארגון 'שומע תפילה' יכול כל יהודי לזכות בכפל ישועות נשגבות. גם תפילה בקברו של  ה'נועם אלימלך' וגם על ידי נכדו הגאון החסיד רבי יצחק מאיר שיף  שליט"א שמוסר עצמו למען הפצת תורת סביו הקדוש והוציא לאור עולם ספרי תורתו. הגאון הצדיק  יעתיר בתפילה מיוחדת ביום ההילולא על התורמים למען הפצת ספרי רבינו בעל 'הנועם אלימלך' זיע"א. וכפי שהורה ה'נועם אלימלך' לבנו כי יש בהפצת תורתו 'מצוה גדולה מאוד'. ופשוט שכל התורם למען הפצת תורת הצדיק בעולם, זוכה שהצדיק  יפעל בעבורו בכפל כפליים באופן שאין לשער ואין לתאר.

בעת מעמד התפילה יפרט הגאון הצדיק שליט"א, את שמות התורמים ויעתיר בפני שוכן מרומים, שישלח להם ברכה והצלחה בכל העניינים הנצרכים להם ולבני משפחתם. ניתן להעביר שמות לתפילה באמצעות ארגון 'שומע תפילה'

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>> https://tfila.jdn.co.il/

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו