צילום: שוקי לרר

צרפת: עצרת שלושים לזכרו של מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל בשטרסבורג

בשטרסבורג יזכרו את פוסק הדור: במלאות השלושים לפטירתו של מרן פוסק הדור רבי נסים קרליץ זצוק''ל, בעיר שטרסבורג שבצרפת יערכו עצרת מספר ענק לזכרו. המספיד המרכזי של ברכפלד, הגאון רבי ישראל זיכרמן - תלמידו של הג"רנ זצ"ל, שהמריא הבוקר לצרפת

עם מלאות השלושים לפטירתו של מרן הגאון רבי ניסים קרליץ זצ"ל ראשי ורבני הקהילה החרדית בשטרסבורג שבצרפת החליטו לקיים עצרת מספד לזכרו.

ל'חדשות JDN' נודע כי המספיד המרכזי יהיה המרא דאתרא דאחוזת ברכפלד במודיעין עילית הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א, כאשר בעקבות בקשתם של ראשי הקהילה החרדית בשטרסבורג ניאות המרא דאתרא לבקשתם והבוקר (שני) המריא לצרפת שם ישהה ליומיים בלבד כאשר במהלכם ישא דברי הספד והתעוררות בעצרות המספד ברחבי העיר.

כבר זמן רב שרבני וראשי הקהילה הגו את רעיון המספד אך בשל אילוצים טכניים נאלצו לעכב את הרעיון, אך כעת לאחר שקבלו את אישור הגר"י זיכרמן שליט"א פירסמו בקהילה על זמני ומיקומי העצרות חיזוק והתעוררות מתורתו של הגר"נ קרליץ זצ"ל.

יצוין כי הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א היה תלמידו המובהק של מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל במשך עשרות שנים, ובייחוד כאשר היה רבה של בית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק עמד בקשר רציף עם הגר"נ זצ"ל והיה מתיעץ עמו על כל צעד קטן כגדול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו