ישראל לפקיסטן: להעמיד לדין מבצעי פיגוע הטרור בבית חב"ד במומביי

במלאות 11 שנים לשורת הפיגועים הרצחניים שטלטלו את רחבי העולם היהודי, דורשת ישראל מפקיסטן להעמיד לדין את הטרוריסטים שביצעו את הרצח המתועב בה מצאו את מותם בני הזוג הולצברג וחמשה ישראלים נוספים הי"ד. "על הממשלה בפקיסטן לעשות צדק"

ישראל פנתה לפקיסטן בדירה שזו תעמיד לדין עשרה טרוריסטים החשודים בביצוע הפיגועים במומביי בהם נהרגו 166 בני אדם ובהם 7 ישראלים.

כזכור, בשנת תשס"ט בוצעה מתקפת טרור על שורה של יעדים בעיר הגדולה מומביי שבהודו ביניהם בבית חב"ד, כאשר בפיגוע שזיעזע את כל העולם היהודי מצאו את מותם שליח חב"ד במקום הרב גבריאל נח הולצברג הי"ד ורעייתו רבקה הי"ד, הרב בן ציון קרומן הי"ד, הרב אריה לייבוש טייטלבוים הי"ד, יוכבד אורפז הי"ד ונורמה רבינוביץ' הי"ד.

בנם של הזוג הולצברג, מוישי בן השנתיים ששרד את המתקפה האכזרית, הוברח מן הבנין בידי המטפלת המקומית שלו, ששרדה גם היא את המתקפה הרצחנית כאשר עד היום לא הועמדו לדין מבצעי הפיגוע השוהים בפקיסטן, למרות ששבעה מהם ובהם מפקד הארגון נעצרו ונחקרו על ידי הרשויות בפקיסטן.

כעת, במלאות 11 שנה לפיגועים, הכריז סמנכ"ל משרד החוץ לאסיה, גלעד כהן, כי "כל הממשלות, כולל הממשלה בפקיסטן, צריכות להילחם ולגנות את הטרור ולהביא לצדק". יצוין, כי הקריאה זכתה לתהודה רחבה בתקשורת ההודית.

על פי הדיווח, הטרוריסטים השתייכו לארגון הטרור הפקיסטני לשקר א־טייבה החוסה תחת אל־קאעידה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו