תמורת 25 אלף דולר: בתי תפילין של האדמו"ר מבאבוב זצ"ל מוצעים למכירה

בלעדי: בתי תפילין ר"ת מכסף טהור, עבודת אומנות, של כ"ק האדמו"ר רבי שלמה הלברשטאם מבאבוב זיע"א, מוצעים כעת למכירה במחיר פתיחה של 25 אלף דולר. במכירה היוקרתית יימכרו גם ספרי קודש, מכתבי רבנים ואדמו"רים, כתבי יד וחפצים מיוחסים ועוד

בתי תפילין ר"ת של כ"ק האדמו"ר רבי שלמה הלברשטאם מבאבוב זיע"א, מוצעים כעת למכירה בבית המכירות הפומביות אוצרות בבני ברק במחיר פתיחה של 25 אלף דולר. במכירה היוקרתית יימכרו גם ספרי קודש, מכתבי רבנים ואדמו"רים, כתבי יד וחפצים מיוחסים ועוד. המכירה תתקיים ביום חמישי, כ"א כסליו תש"פ, 19.12.19, בשעה 19:00 שעון ישראל בפנינת חמד רח' שמגר 21 ירושלים.

בתי התפילין הן עבודת אמנות נהדרת מכסף טהור, על הבתים חרוטים ביד אומן המקומות הקדושים, ירושלים. מגדל דוד, מערת המכפלה וקבר רחל. "לפנינו פריט המשלב אמנות יהודית עם קדושה ויחוס. בתי תפילין מצדיקי החסידות, הם מפריטי האמנות המבוקשים ביותר", אומרים בבית המכירות.

האדמו"ר רבי שלמה הלברשטאם מבאבוב זיע"א היה מן הצדיקים היותר ידועים אחר מלחמת העולם השניה, שיקם קומם והעמיד על תילה את חסידות באבוב לאחר השואה והפכה לאחת מהחסידות היותר משפיעות בעולם החסידי. ממנהיגי היהדות התורנית בארה"ב, נערץ ונקדש ע"י המון בית ישראל, רבים ביקשו את ברכתו, ותפילותיו הזכות עשו רושם ופעלו ישועות גדולות.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו