כינוס חירום היסטורי בבית מרן שר התורה

כל הפרטים על הנסיבות שגרמו לכינוס ההיסטורי בכתבה שלפניכם.

הסיפור המלא:

אולי חלק מאיתנו זוכרים את הזעזוע לפני כחמש עשרה שנה, כשאם המשפחה נפטרה במחלקה האונקולוגית, ובמחלקה אחרת באותו בית חולים צרחו שלישיית תינוקות שלא זכו אפילו פעם אחת לחיבוק אימהי.

דודות בוכיות הגיעו היישר מבית האבלים לתינוקייה, והוציאו משם שלושה סלקלים קטנים של ילודים בלי אמא: הבת הובאה למשפחה אחת, הבן למשפחה שניה, והבן השלישי למשפחה אחרת.

בבית, האחים ה'גדולים' כעסו: לא מספיק שאמא איננה, גם את התינוקות החדשים הם יפסידו?

זה היה עצוב מנשוא, וציבור שלם התלכד לעטוף ולסייע: מערך מתנדבות הכניסו ארוחות מבושלות מידי יום וסייעו בטיפול ביתומים. הקרן שהוקמה בועד הרבנים הצליחה בס"ד לגייס תרומות מעל ומעבר, והובטחה כלכלת המשפחה למספר שנים. עם ישראל התגייס במלוא יופיו ויפעתו.

מאז עברו הרבה עלונים של ועד הרבנים, וטרגדיות חדשות מילאו את תיבות הדואר וצעקו לרחמים.

שלושת היתומים הקטנים חזרו למשפחתם הביולוגית ונאלצו להסתגל לבית שאין בו אמא ותפקוד נורמטיבי. היתמות רק העמיקה ויצרה טראומות מחרידות חדשים לבקרים, ואף אחד מסביב לא מספיק קלט את החורבן המתחולל.

 

גדול הדור זועק הצילו:

לחצו כאן ותזכו בהבטחה המיוחדת

היום, כמעט חמש עשרה שנים אחרי שקברו את אמא, עומד הבית הזה על פי-תהום ומביא את מרן שה"ת שליט"א להקים זעקה. עת לעשות להשם!

יש פה מצב חירום! ששה יתומים שחייהם התהפכו שוב ושוב ושוב. כל אחד מהם סובל מסבל אחר, השלכות איומות שיצרה היתמות, ועשרות אלפי שקלים אמורים לתקתק כל חודש כדי לטפל בהם.

בינתיים – אין כסף, אין מענה!

מה עושים בכאלה מצבים? שהשם לא יעמיד אותנו בניסיון. שלא נדע איך זה לחיות בלי אמא ובעניות קיצונית. שלא נרגיש את הכאב התהומי כשהצער מטריף את הדעת והידיים כבולות מלהושיע.

ששה יתומים נואשים לעזרה. ששה יתומים שהתרומה להם קריטית עד שגדול הדור בעצמו הבטיח אריכות ימים לכל השותפים בהצלתם!

מכתב ההבטחה הנוראה: "שהם וזרעם יאריכו ימים כל הדורות" 

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בעת חתימתו על מכתב ההבטחה הנוראה

לך- ולזרעך עד עולם           לחצו כאן ותזכו בהבטחה המיוחדת

בבית מרן שר התורה מוכרעים עניינים הנוגעים ברומו של עולם. נושאים הרי-גורל קמים או יורדים בתנועת ידו של גדול הדור.

אבל לא כל יום הוא מכנס בית דין חירום רק בשביל משפחה אחת.

יושב גדול הדור, מרן שר התורה, מקדיש מזמנו היקר ומאזין בכאב לדברים היוצאים מן הלב של מרן הגאון רבי בן-ציון הכהן קוק שליט"א המספר דברים הידועים לו אישית. הוא, שמכיר את המשפחה ואת הסערות העוברות עליה, מרעיד את האוויר בדבריו המצמררים, ומביא את דברי המדרש שהאוצר הגדול מכולם בשמים הוא אוצר של מגדלי יתומים.

מרן שליט"א נסער ומבטיח:

"כל התורמים להם יזכו מידה כנגד מידה שהם וזרעם יאריכו ימים כל הדורות, לגדל צאצאיהם ולהשיאם בחיי אביהם ואימם!"

אתה רוצה את ההבטחה הזו?

מרן שה"ת שליט"א נזהר בדבריו. הוא יודע את משמעותה של כל מילה היוצאת מהפה. והוא הבטיח!

הוא הבטיח אריכות ימים!

כשהעיתונות מבשרת מידי יום על טרגדיות מוזרות, כשאנשים נלקחים במיתות משונות ומלאך המוות קוצר חללים – מרן שר התורה שליט"א מבטיח לנו ולכל זרענו אריכות ימים! הוא מבטיח שנגדל בעצמנו את ילדינו, שנזכה להשיא אותם!!!

עכשיו, כשהלב מתרסק מול שלישיית יתומים שלא זכו אפילו לערסול קטן בידיים של אמא; מול ששה יתומים מנופצים לרסיסים ביתמות שלא הגלידה כל כך הרבה שנים- אנחנו נאחזים בהבטחה הזו כבקרש הצלה.

עוצמת הבטחותיהם של גדולי ישראל מוכיחה את עצמה במשך דורות. מפורסמות משפחות שזכו לעשירות בזכות ברכה שקיבל אחד מסבי הסבים במעלה השושלת.

והנה – גם המשפחה שלך תזכה – – –

אנחנו נתרום 360 שקלים.

אם גדול הדור בעצמו הרעיש עולמות – מי אנחנו שלא נצא מגדרנו כדי לעצור את הקטסטרופה? מי אנחנו שלא נתאמץ מעל ומעבר, למרות הדחקות שמציקה גם אצלנו! למרות מטרות הצדקה הרבות שהשתתפנו בהם החודש!

לחצו כאן ותזכו בהבטחה המיוחדת

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו