הלם בבעלזא: הרב מרדכי אברהם יצחק קליין ז"ל – בן 37 בפטירתו

טרגדיה בירושלים: הרב מרדכי אברהם יצחק קליין ז''ל התמוטט בליל השבת בחצר הקודש בעלזא בירושלים ובמוצאי השבת הלך לעולמו והוא בן 37 בפטירתו. היה איש חסד גדול בירושלים ובעל המסעדות 'מוטי'ס'. הותיר אחריו את אשתו שתחי' וארבעה יתומים ל''ע

ברוך דיין האמת: הרב מרדכי אברהם יצחק קליין ז"ל התמוטט בליל השבת בחצר הקודש בעלזא בירושלים ובמוצאי השבת הלך לעולמו והוא בן 37 בפטירתו.

הרב קליין היה איש חסד גדול בירושלים ובעל המסעדות 'מוטי'ס'. בליל שבת האחרונה הגיע להתפלל את תפילת השבת בבית המדרש של חסידות בעלזא בירושלים אליה השתייך, לקראת סיום התפילה התמוטט לפתע ר' מוטי קליין והוא הובהל לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, לאחר סדרת בדיקות הוא שוחרר והערב מוצאי שבת הוא הלך לעולמו בגיל צעיר מאוד.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' על דמות שהייתה מאירה פנים לכל אדם והיה ידוע בנדיבות ליבו כאשר היה תורם מהונו וממאכליו לנזקקים ורעבים שהיו מתדפקים על דלתו.

הותיר אחריו את אשתו שתחי' ואברעה יתומים ל"ע שנולדו אחרי שנים רבות של המתנה לפרי בטן. הלווייתו תצא הערב בשעה 12 מבית הלוויות סנהדריה ותעבור דרך ביהמ"ד הגדול דחסידי בעלזא בירושלים לחלקת קהל מחזיקי הדת בהר המנוחות שם ייטמן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דיין האמת

בד"ה היה איש טוב

אויי כואב הלב לשמוע
היה איש יקר

אוי מוטי רק אתמול ראינו אותך….

אוי וויי, ברוך דיין האמת
ראיתי אותו רק בליל שבת שעברה בטיש.
הכרתי אותו. היה צדיק.

מוטי זה חלום או מציאות. חזור אלינו ותבדה את המציאות האיומה הזאת

לא יאומן אבד לנו איש יקר ללבינו אשר חילק בגופו ובממונו לנזקקים הקים את ארגון "יחד" למחותנים, רק המקום יכול לנחם אותנו אוי!! אוי!!!

מי ייתן לנו תמורתו. אין לו מנחם

ברוך דיין האמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו