לראשונה: האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א בביקור מיוחד בטבריה

התרגשות בקרב חסידי תולדות אהרן בקריית 'דגל התורה' שבשכונת 'נוף כנרת טבריה', לרגל בואו של כ"ק מרן האדמו"ר מתולדות אהרן לשבות בעיר, האדמו"ר הגיע כבר בערב שבת האחרונה וצפוי להישאר לשבות למנוחה בעיר ויסייר במוסדותיו בעיר

טיהר את העיר טבריה: התרגשות רבה אפפה את תושבי קריית 'דגל התורה' שבשכונת 'נוף כנרת טבריה' עם בואו של כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א לשבות את השבת האחרונה פרשת 'שמות' במקום, כאשר זו הפעם הראשונה בה מגיע כ"ק האדמו"ר שליט"א לשכונה החדשה ההולכת ומתפתחת בעיר.

סיבת ומטרת הגעתו של כ"ק האדמו"ר שליט"א לשכונת 'נוף כנרת' שבטבריה עלית הייתה לחיזוק וביסוס קהילת 'תולדות אהרן' בשכונה ההולכת וגדלה בעידודו התמידי של האדמו"ר שליט"א.

במהלך השבת ערך כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א את תפילותיו המיוחדים כאשר התפילות והשולחנות הטהורים נערכו בבית המדרש החדש של החסידות בשכונה בהשתתפות מאות תושבים ואורחים רבים שהגיעו במיוחד לשהות בשבת בשכונה.

סמוך לכניסת השבת נערך מעמד קבלת פנים לאדמו"ר ובמהלך השבת נצפו תושבים רבים נוהרים לקבל את פני האדמו"ר ולהשתתף באירועי השבת.

על פי התכנון, כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א צפוי להישאר במנוחה בקרית 'דגל התורה' שבשכונת נוף כנרת שבטבריה עלית ובמהלכה יסייר ברחבי השכונה ובמוסדות התורה והחסד ויקבל סקירה מיוחדת מעסקני החסידות.

במהלך שהותו במקום יערוך האדמו"ר מעמד 'לחיים טיש' מיוחד לרגל יסוד הקהילה בהשתתפות בני הקהילה ותושבי השכונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכבוד מערכת jdn
תיקון טעות:
שכונת 'פרי הארץ' ולא שכונת 'דגל התורה'
כך קוראים לשכונה!

זה לא שכונת דגל התורה פחות מ20% ליטאים בשכונה
הרוב תולדות אהרן וחסידויות אחרות וספרדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו