בשל קשיי החינוך: כינוס חירום בראשותו של האדמו"ר מסאטמאר

בחסידות סאטמאר נערכים לכינוס חירום בראשותו של כ''ק האדמו''ר שליט''א נוכח הצער והקושי הקיים ל''ע בחינוך הילדים. בשל חשיבות הכינוס גם עזרת הנשים תהיה פתוחה. כמו כן בחסידות הדגישו כי הכינוס אינו מיועד לבחורים, והשתתפותם לא תתאפשר

בחסידות סאטמאר תיערך הערב כינוס חירום בראשותו של כ"ק האדמו"ר שליט"א נוכח הצער והקושי הקיים ל"ע בחינוך הילדים, כאשר רבים הם הפיתויים הנמצאים ברחוב.

אסיפת החינוך הגדולה שתתקיים הערב נערכת בפקודתו הישירה של האדמו"ר שליט"א, וקדמה לה אסיפה שהתקיימה ביום שלישי האחרון במעונו של הרבי בוויליאמסבורג עם ההנהלה הרוחנית של מוסדות החינוך בחסידות סאטמאר.

ל'חדשות JDN' נודע כי האסיפה שתתקיים הערב בשעה 20:00 (שעון ארה"ב), היא אסיפת חירום לאור המתרחש ברחוב ומצב חינוך הילדים שנתקל בקשיים בכל העולם בשל שלל הניסיונות הקיימים ברחוב.

בשל כך ביקש האדמו"ר לכנס את כל הקהל, הורי התלמידים והתלמידות, לאסיפה כדי שבה יוענקו להם אמצעי עזר על ידי אנשי החינוך.

הכינוס הגדול ייתקיים בראשות האדמו"ר וישתתפו בו הרבנים הגאונים חברי בד"ץ סאטמאר, לצד המנהלים הרוחניים ומרביצי התורה של החסידות להם יוקדש מקום מיוחד.

בשל חשיבות הכינוס גם עזרת הנשים תהיה פתוחה. כמו כן בחסידות הדגישו כי הכינוס אינו מיועד לבחורים, והשתתפותם לא תתאפשר.

מחוץ להיכל ביהמ"ד הגדול בוויליאמסבורג (השוכן בקומת הכניסה של המבנה) נבנה אוהל, זאת מאחר וההיכל, שהוא גדול לכשעצמו, אינו מסוגל להכיל כ"כ הרבה מקומות.

יצוין כי נוכח קשיי החינוך, גם בקהילות וחסידויות אחרות בארה"ב נערכים לקיים כנסי חינוך בתקופה הקרובה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם אפשר בבקשה בכל פעם להדגיש על איזה סאטמר מדובר?

לBah

מדובר במהרי"י.
מאז שאני זוכר, האתר כאן מכנה את שניהם 'האדמו"ר מסאטמר' בלי הוספת פרטים. לא ברור בדיוק מהי הסיבה, אבל זה כנראה כדי לכבד אותם.
אגב, לאחרונה ראיתי בכל מיני אתרים ועיתונים בהם מכנים את מהרי"י 'האדמו"ר מסאטמר' ואילו אחיו הגדול מכונה 'האדמו"ר מהר"א מסאטמר'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו