David Cohen/Flash90

אביה של נעמה יששכר לגרש"מ עמאר: "המכתב שלך עשה צעקה בשמיים"

אביה של נעמה יששכר, נתן יששכר, שוחח הבוקר עם הראשון לציון הגרש"מ עמאר להודות לו על עזרתו ותמיכתו בשחרור בתו: "ברגע שהייתי אצלך ידעתי שזה יקרה ב"ה". הראשון לציון השיב:  "זהו יום גדול, ברוך מתיר אסורים. תזכה לחופה שלה בקרוב"

עם שחרורה של נעמה יששכר מהכלא הרוסי, שוחח הבוקר אביה של נעמה, נתן יששכר עם הראשון לציון הגרש"מ עמאר להודות לו על עזרתו ותמיכתו בשחרור בתו. לדבריו, בימים הקרובים יביא אותה להתברך ולהודות לראשון לציון על סיועו למען שחרור בתו.
 
לפני כשלוש שבועות ביקרו בני משפחתה של נעמה יששכר במעונו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר וביקשו ממנו שיפעל לשחרור בתם מהכלא הרוסי. הראש"ל עשה תפילה ותיקון מיוחד לשחרורה ואף שיגר מכתב לנשיא רוסיה ולדמיר פוטין בו הוא מבקש ממנו לפעול לשחרורה של נעמה.

הבוקר שוחח אביה של נעמה עם הראשון לציון והודה לו והביע את רגשותיו עם שחרור בתו. "כבוד הרב התפילות והמכתב שלך עשה צעקה בשמיים כל העניינים התחילו לזוז ולהתעורר בזכות המכתב הזה, ברגע שהייתי אצלך ידעתי שזה יקרה ב"ה", אמר נתן לראש"ל. הראשון לציון השיב:  "זהו יום גדול, ברוך מתיר אסורים. תזכה לחופה שלה בקרוב".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו נפגשו הבוקר בשדה התעופה במוסקבה עם הנערה הישראלית נעמה יששכר לאחר ששוחרה מהכלא הרוסי. ראש הממשלה אמר לנעמה: "מתרגשים לראות אותך. עכשיו חוזרים הביתה". מוקדם יותר, שוחחה נעמה בטלפון מנמל התעופה במוסקבה עם אחותה ואמרה כי, "חיכיתי עשרה חודשים לרגע הזה, אני עם דמעות בעיניים".

נזכיר כי נעמה יששכר נשפטה לשבע וחצי שנות מאסר בגין החזקת כמות קטנה של סמים שנתפסה בתיקה בעת שהגיעה לשדה התעופה במוסקבה. בחודשים שעברו מאז נעצרה, נעשה מאמץ ישראלי להגיע להסכמה על שחרורה, כאשר נתניהו בעצמו עסק בנושא מול השלטון במוסקבה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש

מי כעמך ישראל, כל אחד התפלל לשחרורה ובזכות הקב"ה היא נגאלה.

סליחה לא בזכות רק כי הקב"ה רצה זה נהיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו