נגיף הקורונה: מד"א שולח ציוד מיגון נגד הידבקות לבתי חב"ד בסין

מד"א נענה לבקשת ארגון חב"ד בסין וישלח 2000 מסכות ו-200 ערכות מיגון מלאות, שישמשו את 14 סניפי בית חב"ד ברחבי סין, בהתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה במדינה. ערכות המיגון כוללות: חליפות מיוחדות, מסכות, משקפיים, נעליים וכובעים

מגן דוד אדום נענה לבקשת ארגון חב"ד בסין, שפנה אמש למנכ"ל מד"א אלי בין, וישלח היום 2000 מסכות ו-200 ערכות מיגון מלאות, שישמשו את ארבעה עשר סניפי בית חב"ד ברחבי סין, בהתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה במדינה. ערכות המיגון שכוללות חליפות מיוחדות, מסכות, משקפיים, נעליים וכובעים, מטרתן למנוע הידבקות במקרה בו באים במגע עם אדם חולה.

נציג חב"ד יקבל ממגן דוד אדום את כל הציוד וייסע איתו עוד היום לסין. זאת, על מנת לאפשר לאנשי חב"ד במדינה להמשיך בשליחותם החשובה למען הישראלים ותושבי המקום.

הרב אליהו רוזנברג, רב חב"ד בעיר גואנגזו בסין: "אני מודה למנכ״ל מד״א ולנציגיו על העזרה וההיענות המהירה. מרגע שנעשתה הפנייה למד״א, הטיפול וההיענות היו מהירים ביותר. אנו נערכים לחלוקת הערכות ל-14 בתי חב״ד ברחבי סין, שיופצו למען כל הישראלים והיהודים שנמצאים כרגע בסין, וכמובן עבור העם הסיני שכל כך עוזר ותומך בנו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל והארגון ההומניטרי הגדול במדינה, נענה מיד לבקשת ארגון חב"ד בסין לסייע בהתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה במדינתם. עוד היום יישלחו אלפיים מסכות ומאתיים ערכות מיגון מלאות לארבעה עשר הסניפים ברחבי סין. מד"א עומד לצד הישראלים הנמצאים ברחבי העולם, ותמיד נכון לסייע. כך היה בעבר וכך יהיה גם בעתיד".

סין הודיעה הבוקר כי מניין המתים מהתפרצות הנגיף עומד על 304, 45 יותר ממניין המתים אתמול. כמו כן, נמסר כי מניין הנדבקים בנגיף עומד בסין על 14,380 ובמדינות אחרות עוד כ-150. בתוך כך, אזרח סיני בן 44, במקור מהעיר ווהאן – העיר שבה התפרץ נגיף הקורונה – מת היום בפיליפינים. זה מקרה המוות המדווח הראשון מחוץ לאדמת סין כתוצאה מנגיף הקורונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מענין מה איחוד הצלה שולח ….

מה זה ערכת מיגון נגד נגיפים ?. איפה אפשר לקנות ? כמה זה עולה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו