צילום: חב"ד אינפו

הגר"ג אקסלרוד: "אסור להצביע למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה"

בכיר רבני חב"ד במכתב לקראת הבחירות: "כבוד קדושת אדמו"ר הרבי מליובאוויטש לקראת הבחירות הראשונות שהתקיימו לאחר קום המדינה הורה שיש חובה להצביע למפלגה החרדית ביותר לתורת ה' ית' - ברור הוא שצריך להצביע ליהדות התורה"

הגאון הרב גדליה אקסלרוד, מבכירי רבני חב"ד, מפרסם במכתב לקראת הבחירות בו הוא כותב כי, "כבוד קדושת אדמו"ר הרבי מליובאוויטש לקראת הבחירות הראשונות שהתקיימו לאחר קום המדינה הורה שיש חובה להצביע למפלגה החרדית ביותר לתורת ה' ית'". לדבריו, "ברור הוא שעל פי דין תורתינו הקדושה צריך להצביע למפלגת יהדות התורה אגודת ישראל שסימנה הוא ג".

עוד הוסיף הרב אקסלרוד כי, "מכיון שכבוד קדושת הרבי מליובאוויטש הוא נביא הדור כידוע לכולם ויש מצוות עשה מהתורה לשמוע בקול נביא וחס ושלום להיות מעליבים במלאכי אלוקים שזה גרם את החורבן". לסיום מציין הרב כי, "בנוסף לאמור איסור חמור על פי הלכה להצביע למפלגה שבכמה מערכות בחירות לא עברה את אחוז החסימה ודי למבין".

בתוך כך, לקראת הבחירות לכנסת ה-23 נרשמת התעוררות רבה בקהילות חב"ד בנחלת הר חב"ד, קריית גת, לוד, כפר חב"ד, רחובות, ראשל"צ, צפת, מגדל העמק, ירושלים, אלעד, חיפה והקריות, נתניה ועוד, במטרה לגייס את אנ"ש להצלחת רשימת יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין.

במטה חסידי חב"ד למען יהדות התורה מציינים כי הפעם במיוחד על חב"ד להצביע ליהדות התורה, לאחר שהיא עונה בשלימות על שלוש השלימות, וכי כל ראשי יהדות התורה חתמו רק לפני מספר חודשים על מסמך חד משמעי בנושא שלמות הארץ, המבטיח שלא תתמוך בשום ויתור ותדאג להתיישבות ביו"ש

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי אמר שהוא נביא? אל תדבר שטויות נביאות יש רק בשוטים וקטנים.

רב בחסד

רמבם מפורש שגם בדורנו יש נביאות והיא תתחדש לפני הגאולה. כמובן לא בגדר של נביא הלכתית אבל זה בגדר נבואה ורוח הקודש כפי שהיה לתלמידי הבעש"ט.ברור לכולם שהגה"ק מליובאיוטש זיע"א ראה מסוף העולם ועד סופו ואין חנו מושג כיצד ילוד אשה הגיע לדרגות כאלו וכוחות מעל הטבע שלא ראו מאות רבות של שנים בין גדולי ישראל.

יוסי היקר,עיין בשיחת קודש של כבוד קדושת הרבי מפרשת שופטים תנש"א ותראה שהרבי אמר בעצמו שהוא נביא הדור.
עיין שם המקורות ההלכתיים באריכות.

הוא משיחיסט?

הרמב"ם באגרת תימן (פרק ג) כותב כי הנביאות תחזור לישראל לפני ביאת המשיח. והידוע אין צריך ראיה שהרבי הודיע באופן גלוי ומתועד לפני מלחמת המפרץ שיהיו ניסי ניסים וכו' וזוהי רק דוגמה אחת לרוח הקודש הגלויה והנהיג עמה את הדור ע"ד ענין הנבואה

ליוסי כול עוד הוא יותר צדיק מימך אז אין לך זכות דיבור וחוץ מיזה הרב צודק וכלם צריכים לעשות את הישתדלות להצביע למיפלגה חרדית שבטוח עובר את החוז החסימה

זה לא זמן למחלוקת. חייבים להיות מאוחדים למערכה גם אם דעותינו חלוקות

הספרדים תמיד הסתדרו עם חב"ד כל הכבוד!!

תירגע איך אתה מדבר ככה כאילו מי אתה יהודי פשוט אני לא חבדניק אבל צריך לימחות תחזור בתשובה .

אה לא מבין אם הוא משיח אז הוא נביא

הנה לכם ההוכחה הכי גדולה שהמשיח אוטוטוטו כאן מהתגובות הנל חופה ישגה ממש ממש עיור מי שלא רואה זאת

הנה לכם ההוכחה הכי גדולה שהמשיח אוטוטוטו כאן מהתגובות הנל חוצפה ישגה ממש ממש עיור מי שלא רואה זאת

שס היא פחות חרדית מ-ג?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו