צילום: שוקי לרר

בעקבות הקורונה: סעודת היארצייט באלכסנדר תפוצל למספר אולמות

בעקבות הוראות משרד הבריאות, בחסידות אלכסנדר הודיעו סעודת היארצייט תיערך בקבוצות, חלקם יסעדו בהיכל בית המדרש וחלקם בהיכלות הסמוכים. בזמן שכ''ק האדמו''ר מאלכסנדר שליט''א יעלה מחר לציון כלל החסידים יעמדו מחוץ לאוהל

בעקבות ההוראות המחמירות של משרד הבריאות בשל נגיף הקורונה, בחסידות אלכסנדר מפרסמים היום (חמישי) שלל הוראות ותקנות לקראת הטיש שיערך הערב בראשות כ"ק האדמו"ר מאלכסנדר שליט"א לרגל יום היארצייט של האדמו"ר בעל ה'אמרי מנחם' זיע"א שיחול הערב אור לי"ז אדר.

על פי הוראתו של כ"ק האדמו"ר שליט"א סעודת היארצייט שתתקיים הערב תיערך במתכונת של קבוצות, חלקם יסעדו בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק, וחלקם יסעדו בהיכלות הסמוכים: 'היכל שטרלינג', 'היכל התורה', ו'אמרי מנחם'.

בשונה משאר השנים הטיש מיועד רק לאברכים בלבד כאשר כלל בחורי החסידות יעמדו בעזרת הנשים, גם ילדי החסידות לא יורשו להשתתף בעריכת השולחן. בחסידות מזהירים כי מי שלא חש בטוב וכן בעלי סיכון מתבקשים שלא להגיע לטיש.

מחר (שישי) בשעות הבוקר המונים צפויים לעלות לציונו של ה'אמרי מנחם' זיע"א ובשל כך מתבקשים העולים להימנע מצפיפות במקום ולכן יש לקצר את השהות ולאפשר לאחרים להיכנס להתפלל באוהל של בעל ההילולא.

כמו כן, בזמן שכ"ק האדמו"ר מאלכסנדר שליט"א יעלה לציון שבבני ברק כלל החסידים יעמדו מחוץ לאוהל, כאשר הרבי יכנס עם מספר מצומצם של מקורבים וגבאים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו