פורים בבאבוב

דאגה באבוב בארה"ב: אברך שהשתתף בטיש בפורים התגלה כחולה קורונה

דרמה בחסידות באבוב שבארה''ב לאחר שאחד מאברכי החסידות התברר כחולה בנגיף הקורונה, לאחר שהשתתף בטישים הגדולים שערך כ''ק האדמו''ר שליט''א בימי הפורים בהשתתפות אלפי החסידים. עסקני החסידות ייוועצו עם האדמו''ר להחליט כיצד לנהוג

דרמה של ממש בחסידות באבוב שבארה"ב לאחר שאחד מאברכי החסידות התברר כחולה בנגיף הקורונה בזמן שהוא השתתף במהלך כל הטישים הגדולים שערך כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א בימי הפורים בהשתתפות אלפי החסידים.

ל'חדשות JDN' נודע כי רק אמש התפרסם בחסידות כי אחד מהאברכים ששהה בטישים של האדמו"ר בבית המדרש הגדול של החסידות בבורו פארק בימי הפורים התברר כחולה בנגיף הקורונה, בשל כך טרם התקבלו הוראות ברורות ומסודרות כיצד לנהוג.

גורמים בחסידות מוסרים בשיחה ל'חדשות JDN' כי בשעות הקרובות צפויים לעלות לבית כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א שבבורו פארק עסקני ובכירי החסידות לעדכנו בחדשות המרעישות ולהחליט כיצד לנהוג.

כזכור כפי שדווח כאן לראשונה, בערב פורים האחרון הורה כ"ק האדמו"ר שליט"א באופן מפתיע כי על כלל בחורי החסידות שלומדים בישיבת 'קדושת ציון' שבבת ים צריכים לחזור מיד במוצאי הפורים לארה"ב זאת בשל החשש הגדול בעקבות נגיף הקורונה, כעת חשש גדול בחסידות על ההשלכות הצפויות וממתינים להוראת כ"ק האדמו"ר שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו