Abir Sultan/Flash 90

האדמו"ר מסלונים במכתב לחסידיו: "אבקש שישמעו למומחים – פיקוח נפש"

כ''ק האדמו''ר מסלונים באיגרת מיוחדת לחסידיו מעורר על הדברים שצריכים חיזוק: "נא להתחזק מאוד בלימוד התורה אשר היא מגנא ומצלא, וח"ו שלא יהיה שום רפיון בלימוד התורה, וכדברי הגמ' בברכות שזה נותן כח לעמוד בעת צרה וגם מצד הערבות לכלל ישראל"

בשל התפשטות נגיף הקורונה יוצא היום (רביעי) כ"ק האדמו"ר מסלונים שליט"א באיגרת מיוחדת לחסידיו בה הוא מעורר על הדברים שצריכים חיזוק לעת הזאת כמו גם על כך שיש להישמע להוראות משרד הבריאות משום שזה "יכול לבוא לפיקוח נפש וחב לאחריני".

במכתבו שפורסם היום בחסידות והגיע לידי 'חדשות JDN' כותב כ"ק האדמו"ר שליט"א כי לעת הזאת יש להתחזק ראשית כל באמונה ובטחון בהשם יתברך שכידוע יש בזה סגולה גדולה להינצל מכל מרעין בישין. עוד מעורר האדמו"ר כי מוטל על כולם להתחזק מאוד בעניין של אהבת ישראל ואהבת חברים וכן במידת השמחה שיש בכוחה להמתיק מעלינו את כל הדינים.

בהמשך מכתבו כותב האדמו"ר מסלונים שליט"א: "ובקשה מיוחדת מתלמידי הישיבות כולם גדולים עם הקטנים, ואברכי הכוללים, נא להתחזק מאוד בלימוד התורה אשר היא מגנא ומצלא, וח"ו שלא יהיה שום רפיון בלימוד התורה, וכדברי הגמ' בברכות שזה נותן כח לעמוד בעת צרה וגם מצד הערבות לכלל ישראל שזכות לימוד התורה הק' יכולה להגן ולהציל על כל כלל ישראל".

עוד מציין הרבי כי "כולם צריכים להתחזק בעבודת התפילה וגם להרבות תפילה ותחנונים על כל אחב"י שלא יהא להם שום צער ונזק וחולי".

בסיום מכתבו כותב האדמו"ר בצורה שלא משתמעת לשני פנים: "עם זאת אבקש שישמעו לדברי המומחים בעניין הגדרים לשמירה ומניעה כי יכול לבוא לידי פיקוח נפש וחב לאחריני".

יצוין כי בעקבות מכתבו של כ"ק האדמו"ר מסלונים שליט"א בקרב היכלי הישיבות והכוללים של החסידות נרשמו היום שינויים דרסטיים בכל הנוגע להרחקה מאדם לחברו ואיסור ההתקהלויות, כמו גם על כללי ההיגיינה המחמירים כאשר הם נצמדים באופן מוחלט לשלל ההוראות של משרד הבריאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו