המנוח ז"ל בראיון לעיתונאי שלמה קוק

אבל בלונדון: הנגיד הר"ר זאב שטרן ז"ל נפטר מקורונה

הנגיד החשוב הר"ר זאב (ווילי) שטרן ז"ל, אשר היה מגדולי תומכי עולם התורה והחסד, הלך אמש לעולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השמונים ושש לחייו. עוד קורבן מהקורונה בלונדון: האשה פרידה פלדמן ע"ה כשהיא בת תשעים ושבע

אמש (מוצאי שבת) הגיעה הידיעה המרה מלונדון על פטירתו של הנגיד החשוב הר"ר זאב (ווילי) שטרן ז"ל אשר היה מגדולי תומכי עולם התורה והחסד שהלך לעולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה ל"ע והוא בשנת השמונים ושש לחייו.

הר"ר ווילי שטרן ז"ל היה מגדולי תומכי התורה ועמוד החסד שבדורינו כאשר היה עוזר לכל אדם באשר הוא זאת מלבד תמיכתו האדירה בעולם התורה והחסד אשר היה עוזרם ומסייעם בכל אשר רק יכל, דלתות ביתו היו פתוחים לרווחה לכל אחד שהיה זקוק לעזרה בכל תחום שהוא. המנוח היה ידוע ברוחב ליבו ובמאור פניו וזכה להרבצת חסד באופן גדול לאין שיעור.

המנוח היה בשיא כוחותיו אך בשבוע האחרון הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בעולם כולו רח"ל, ולאחר ימים ספורים חלה התדרדרות חמורה במצבו, אמש (מוצאי שבת) השיב הר"ר זאב שטרן את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון לב משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. יהי זכרו ברוך.

בתוך כך, מלונדון נמסר על קרבן נוסף מנגיף הקורונה, כאשר האשה פרידה פלדמן ע"ה הלכה לעולמה ביום שישי האחרון כשהיא בת תשעים ושבע, על פי הדיווח תוצאות הבדיקות שלה הגיעו ביום שישי והיא אובחנה כחיובית לנגיף הקורונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב ווילי שטרן זצ"ל היה אדם מיוחד במינו בחסד היה לו לב גדול לכל בן אדם שהיה צריך עזרה לפני 30שנה הוא היה הכתבות בשביל כל הראש ישיבות וכל המושלחים הוא קבל כל אחד באופן מיחוד!קשה להסביר אבל היה דם כחול אבידה גדולה מאוד מאוד!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו