אבל בקהילת סאדיגורא בלונדון: הנגיד רבי אברהם נחום ביוד ז"ל

הרה''ח הנגיד רבי אברהם נחום ביוד ז''ל, שהיה מגדולי התומכים בחצר הקודש סאדיגורא, נפטר בגיל 62. בהוראת כ''ק האדמו''ר מסאדיגורא זצ''ל לקח על עצמו את יסוד בית המדרש בשכונת גולדס גרין בלונדון והיה מקורב לכ''ק האדמו''ר מסאדיגורא שליט''א

ברוך דיין האמת: מלונדון הגיעה הלילה הבשורה המרה על פטירתו בטרם עת של הרה"ח הנגיד רבי אברהם נחום ביוד ז"ל אשר היה מגדולי התומכים בחצר הקודש סאדיגורא והוא בשנת ה-62 לחייו.

המנוח ר' נחום ז"ל היה ידוע ברוחב ליבו הגדול אשר היה עוזר ומסייע ככל יכולתו לכל אדם באשר הוא, גם היה ניכר מאוד במידת השמחה שהייתה פורצת ממנו בכל עת. במהלך חייו היה אחד מגדולי התומכים בעולם התורה והחסד והיה מסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל ואצל בנו ממשיך דרכו שיבלחט"א.

בהוראת כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא זצ"ל לקח על עצמו המנוח את יסוד בית המדרש של חסידי סאדיגורא בשכונת גולדס גרין בלונדון. בשנים הללו התקרב ביותר לכ"ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א אשר שימש בזמנים הללו כרב הקהילה במקום.

אמש בשעות הלילה לאחר יסורים ממושכים השיב ר' אברהם נחום ביוד ז"ל את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אי אי נוחי נוחי. איש תם וישר דרך. חבל על דאבדין

אוי ווי – הוא היה בכיתה שלימ בבית ספר – בחור מאד שמח!
הוא לא היה 62 – מקסימום 61 והבת שלו התארסה לא מזמן ברוך דיין אמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו