דאגה בויזניץ בית שמש: כ"ק האדמו"ר שליט"א חלה בקורונה

דאגה ותפילות בחצר הקודש ויזניץ בית שמש כאשר בשעה האחרונה נמצא כ"ק האדמו"ר שליט"א יחד עם רעייתו הרבנית שתחי' כחיובים לנגיף הקורונה. מספר מקורבים לאדמו"ר חשו בימים האחרונים תסמינים ובשל כך שוהים בבידוד ביתי מחשש לסיכון הציבור[

דאגה ותפילות בחצר הקודש ויזניץ בית שמש כאשר בשעה האחרונה נמצא כ"ק האדמו"ר שליט"א יחד עם רעייתו הרבנית שתחי' כחיובים לנגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי כבר ימים ארוכים שכ"ק האדמו"ר מויזניץ בית שמש שליט"א לא חש בטוב ובשל כך הוא נשאר במעונו שבעיר בית שמש, גם רעייתו הרבנית חשה תסמינים ובשל כך החליטו לערוך בדיקה לגילוי קורונה. בשעה האחרונה הם קבלו תשובה חיובית שהם אכן נדבקו בנגיף. בחסידות מדגישים כי מצבם טוב לעת עתה.

עוד נודע ל'חדשות JDN' כי מספר מקורבים לאדמו"ר שליט"א חשו בימים האחרונים תסמינים של נגיף הקורונה ובשל כך הם שוהים כבר מספר ימים בבידוד ביתי מחשש לסיכון הציבור.

האדמו"ר מוזיניץ בית שמש שליט"א הינו חתנו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א וממשיך את דרכו של אביו הגדול כ"ק האדמו"ר מויזניץ מאנסי זצ"ל, הרבי מנהיג את קהל עדתו בבית מדרשו ברחוב רבי יהושע בעיר בית שמש.

כאמור, בחסידות שוררת דאגה רבה לשלומם של האדמו"ר ורעייתו הרבנית שתחי' והם נושאים תפילה לרפואתם השלימה. בחסידות מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של האדמו"ר רבי ברוך שמשון בן סימא מירל, ורעייתו הרבנית מרים בת שרה חנה חיה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רפואה שלימה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו